Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Nie działa Orange TV z Livebox'em 3

livebox 3 neostrada orange tv telewizja gówno pomoc nie polecam

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ekoiks

Ekoiks
  • Gaduła

  • 405 postów

Napisano 27 marzec 2014 - 14:20

Witam wszystkich. Mam internet 80 mega w Orange, do tego Orange TV, czyli pakiet Fun Pack. Internet jest podłączony pod 1 wejście w Livebox 3, zaś kabel od TV do 2 wejścia. Kabel kupiłem w sklepie i ma 15 metrów, kabel był nieco nadłamany. Świeżo po podłączeniu telewizja działała, teraz nie działa i tak w kółko. W ogóle ten dekoder do du*y działa, muli jakoś i w ogóle... Jakieś sugestie?


  • 0

#2 jarrino

jarrino
  • Maniak

  • 10720 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 27 marzec 2014 - 15:36

801 505 505....:)

Też miałem problemy ale telefonicznie technik mną "sterował" i poszło,chodzi do dziś...


  • 0

i5 9600K; EVGA Z370 ;32Gb Hyperx 2666 ; MSI 1070 ;Thermaltake Smart SE 630W


#3 Ekoiks

Ekoiks
  • Autor tematu
  • Gaduła

  • 405 postów

Napisano 27 marzec 2014 - 15:40

Co miałeś źle?


  • 0

#4 jarrino

jarrino
  • Maniak

  • 10720 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 27 marzec 2014 - 15:45

Z tego co mogę sobie przypomnieć to w złe miejsce wetknąłem ruter telewizyjny do liveboxa.Nie zaznaczyłem,ja biorę telewizję z orange z satelity.No i jeszcze sprawdzili ze mną ustawienia liveboxa w komputerze.Trwało to ok 30 minut ale w końcu poszło i chodzi do dziś....


  • 0

i5 9600K; EVGA Z370 ;32Gb Hyperx 2666 ; MSI 1070 ;Thermaltake Smart SE 630W


#5 Ekoiks

Ekoiks
  • Autor tematu
  • Gaduła

  • 405 postów

Napisano 27 marzec 2014 - 15:47

A, gdzie masz wciśnięty kabel telewizyjny? Powinno być do 2 gniazdka (żółtego). U mnie technicy to podłączali więc powinno być git...

BTW. wyłączasz liveboxa?


Użytkownik Ekoiks edytował ten post 27 marzec 2014 - 15:47

  • 0

#6 jarrino

jarrino
  • Maniak

  • 10720 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 27 marzec 2014 - 16:03

Nie wyłączam a on raz na dobę sam się ustawia,tak mi mówili.Czasem,choć bardzo rzadko,jak mam problemy to pierwsze co robię  wyłączam z prądu i za chwilę włączam.Zdarza się,że to pomaga.Jeśli nie to dzwonię do nich i sprawdzają sygnał.Zdarzają się awarie gdzieś po drodze to wtedy mnie informują....


  • 0

i5 9600K; EVGA Z370 ;32Gb Hyperx 2666 ; MSI 1070 ;Thermaltake Smart SE 630W


#7 Mistic92

Mistic92
  • Entuzjasta

  • 558 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 28 marzec 2014 - 00:50

Po pierwsze, uhhh, też chcę taką prędkość  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:

Skoro napisałeś, że coś nie tak z kablem to sprawdź na innym :) 
Do tego upewnij się w ustawieniach czy masz włączone/wyłączone tv po internecie, zależnie od tego co masz. 
Jeśli problem nadal występuje to jednak najlepiej zadzwonić na 801 505 505. Jednak pamiętaj, że jeśli wyślą technika a będzie to twoja wina to płacisz chyba 20zł. 


  • 0

current: ux310 + chromecast ultra
old: i7 3930K | HR-02 Macho 120 | MSI GD45(8D) | Kingston 4x4GB 2133MHz | 850 Pro 256GB | 840 Pro 128GB | WD Blue 1TB | Gigabyte GTX 650 Ti OC | M40 Pure Black | FractalDesign Tesla R2 650W | 

Iiyama ProLite XB2380HS | Microsoft Curve 3000 | Logitech G602


#8 Nero1993

Nero1993
  • Dyskutant

  • 232 postów

Napisano 04 kwiecień 2014 - 07:59

Oplata za wizyte technika to 39 zł. Zaloguj się do panelu liveboxa i sprawdź czy masz w ogóle ustawione tv na portach.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: livebox 3, neostrada, orange, tv, telewizja, gówno, pomoc, nie polecam

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych