Ekoiks 1 Napisano 27 Marca 2014 Udostępnij Napisano 27 Marca 2014 Witam wszystkich. Mam internet 80 mega w Orange, do tego Orange TV, czyli pakiet Fun Pack. Internet jest podłączony pod 1 wejście w Livebox 3, zaś kabel od TV do 2 wejścia. Kabel kupiłem w sklepie i ma 15 metrów, kabel był nieco nadłamany. Świeżo po podłączeniu telewizja działała, teraz nie działa i tak w kółko. W ogóle ten dekoder do du*y działa, muli jakoś i w ogóle... Jakieś sugestie? Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3909 Napisano 27 Marca 2014 Udostępnij Napisano 27 Marca 2014 801 505 505.... Też miałem problemy ale telefonicznie technik mną "sterował" i poszło,chodzi do dziś... Cytuj Link to post Share on other sites
Ekoiks 1 Napisano 27 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2014 Co miałeś źle? Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3909 Napisano 27 Marca 2014 Udostępnij Napisano 27 Marca 2014 Z tego co mogę sobie przypomnieć to w złe miejsce wetknąłem ruter telewizyjny do liveboxa.Nie zaznaczyłem,ja biorę telewizję z orange z satelity.No i jeszcze sprawdzili ze mną ustawienia liveboxa w komputerze.Trwało to ok 30 minut ale w końcu poszło i chodzi do dziś.... Cytuj Link to post Share on other sites
Ekoiks 1 Napisano 27 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2014 (edytowane) A, gdzie masz wciśnięty kabel telewizyjny? Powinno być do 2 gniazdka (żółtego). U mnie technicy to podłączali więc powinno być git... BTW. wyłączasz liveboxa? Edytowane 27 Marca 2014 przez Ekoiks Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3909 Napisano 27 Marca 2014 Udostępnij Napisano 27 Marca 2014 Nie wyłączam a on raz na dobę sam się ustawia,tak mi mówili.Czasem,choć bardzo rzadko,jak mam problemy to pierwsze co robię wyłączam z prądu i za chwilę włączam.Zdarza się,że to pomaga.Jeśli nie to dzwonię do nich i sprawdzają sygnał.Zdarzają się awarie gdzieś po drodze to wtedy mnie informują.... Cytuj Link to post Share on other sites
Mistic92 68 Napisano 27 Marca 2014 Udostępnij Napisano 27 Marca 2014 Po pierwsze, uhhh, też chcę taką prędkość Skoro napisałeś, że coś nie tak z kablem to sprawdź na innym Do tego upewnij się w ustawieniach czy masz włączone/wyłączone tv po internecie, zależnie od tego co masz. Jeśli problem nadal występuje to jednak najlepiej zadzwonić na 801 505 505. Jednak pamiętaj, że jeśli wyślą technika a będzie to twoja wina to płacisz chyba 20zł. Cytuj Link to post Share on other sites
Nero1993 9 Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 Oplata za wizyte technika to 39 zł. Zaloguj się do panelu liveboxa i sprawdź czy masz w ogóle ustawione tv na portach. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.