Skocz do zawartości

Idź do rozwiązania Problem ogarnięty przez IronFe,

Recommended Posts

Witam. Mam problem z kartą Sapphire Radeon 7870. Po roku użytkowania zaczęły dziać się cuda - wywalanie czarnych ekranów przy jednoczesnym zamrożeniu komputera, artefakty występujące nawet na czacie Facebooka itp. Jak się okazało karta pochodzi z wadliwej serii.

W związku z tymi problemami napisałem do oficjalnego supportu Sapphire. Dostałem informację aby odesłać kartę do Czech.

Tutaj właśnie zaczyna się problem, bo koszty przesyłki kurierskiej wachają się w granicach 100zł.

Stąd moje pytanie - czy nie będzie problemów jeśli odeślę kartę paczką pocztową przy użyciu Poczty Polskiej. Tutaj koszt to max 40zł więc jest sporo taniej.

Edytowane przez DDR2424
Link to post
Share on other sites

zapytał bym tutaj:

http://noblelogistics.pl/cennik/

 

jeżeli taki cennik jest to wybór prosty

http://noblelogistics.pl/ jest raczej dla firm, poza tym "przyjmują przesyłkę zbiorczą pod polskim adresem" co sugeruje, że musiałbym im jeszcze dostarczyć przesyłkę

 

Piszac rok masz na mysli bardziej 13 czy 11miesiecy? Bo jesli to drugie, to zdaje sie, ze moglbys reklamowac towar u sprzedawcy i zapewne sprawa bylaby prostsza...

bliżej 11, jednak sprzedawca robi problemy, jako że to jest karta wymieniona po reklamacji Radeona 5870, a gwarancja poprzedniej już się skończyła.

Link to post
Share on other sites
jednak sprzedawca robi problemy, jako że to jest karta wymieniona po reklamacji Radeona 5870, a gwarancja poprzedniej już się skończyła.

kodeks cywilny:

Art. 581.
 
§ 1. Jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków gwarant dostarczył uprawnionemu 
z gwarancji zamiast rzeczy wadliwej rzecz wolną od wad albo dokonał 
istotnych napraw rzeczy objętej gwarancją, termin gwarancji biegnie na 
nowo od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad lub zwrócenia rzeczy 
naprawionej. Jeżeli gwarant wymienił część rzeczy, przepis powyższy stosuje 
się odpowiednio do części wymienionej. 
 
gwarantem w tym przypadku jest sprzedawca.
Edytowane przez tofix
  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

Ale wiele osób o tym nie wie i sprzedawca mówi, że daję nową grafikę z nowej serii ale gwarancja nie biednie od nowa tylko, że idzie od tamtego produktu. No cóż ale każdy chce zarabiać i wielu robi to w bezczelny sposób. Lub producent 36 lub wieczysta a sklep 24 i spi*rdalaj. Ale to jest POLSKA.
PS 
Anegdotka o POLAKACH:
Mama kiedyś pojechała w latach 80 na Węgry, i chciała wymienić pieniądze na lokalne czy dolary nie pamiętam. Poszła w dobre miejsce i od jakiegoś obco krajowca ( Węgier bądź nawet Rumun nie pamiętam) wymieniła kasę i było git a koleżanka na to czemu nie u Polaka przecież swój a Obcy to różnie bywa a matka do niej Pamiętaj nigdy od Polaka bo Cię ****** (oszuka).

Po jakimś czasie koleżanka Sama pojechała i głupia nie posłuchała matki poszła do Polaka a Polak no to że nie ma takiej kasy że za 30 minut będzie, a ona ok za 30 wymienili koleś szybko znikł Polak zaznaczmy jeszcze raz i się okazało że na wieczku i pod spodem banderoli byłą kasa a w środku papier. :D

Edytowane przez kamil_18_19
Link to post
Share on other sites

 

kodeks cywilny:

Art. 581.
 
§ 1. Jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków gwarant dostarczył uprawnionemu 
z gwarancji zamiast rzeczy wadliwej rzecz wolną od wad albo dokonał 
istotnych napraw rzeczy objętej gwarancją, termin gwarancji biegnie na 
nowo od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad lub zwrócenia rzeczy 
naprawionej. Jeżeli gwarant wymienił część rzeczy, przepis powyższy stosuje 
się odpowiednio do części wymienionej. 
 
gwarantem w tym przypadku jest sprzedawca.

 

 

Wiedziałem o tym, jednak nie mam ochoty latać i się sądzić, szczególnie, że nie mam na to zbytno czasu. Z tego powodu napisałem do producenta i załatwiłem wszystko bezproblemowo (poza wysyłką). Dlatego mam jedynie problem z wysyłką. Gdyby przez Pocztę Polską udało się załatwić to 40zł mogę poświęcić, bo to jest niska cena za stracony czas i nerwy.

 

 

Ale wiele osób o tym nie wie i sprzedawca mówi, że daję nową grafikę z nowej serii ale gwarancja nie biednie od nowa tylko, że idzie od tamtego produktu. No cóż ale każdy chce zarabiać i wielu robi to w bezczelny sposób. Lub producent 36 lub wieczysta a sklep 24 i spi*rdalaj. Ale to jest POLSKA.

PS 

Anegdotka o POLAKACH:

Mama kiedyś pojechała w latach 80 na Węgry, i chciała wymienić pieniądze na lokalne czy dolary nie pamiętam. Poszła w dobre miejsce i od jakiegoś obco krajowca ( Węgier bądź nawet Rumun nie pamiętam) wymieniła kasę i było git a koleżanka na to czemu nie u Polaka przecież swój a Obcy to różnie bywa a matka do niej Pamiętaj nigdy od Polaka bo Cię ****** (oszuka).

Po jakimś czasie koleżanka Sama pojechała i głupia nie posłuchała matki poszła do Polaka a Polak no to że nie ma takiej kasy że za 30 minut będzie, a ona ok za 30 wymienili koleś szybko znikł Polak zaznaczmy jeszcze raz i się okazało że na wieczku i pod spodem banderoli byłą kasa a w środku papier. :D

 

Niestety... Polak Polakowi wilkiem, a w robieniu takich wałków jesteśmy mistrzami. W PL często bywają problemy z gwarancją "bo wina klienta", a po napisaniu do oficjalnego supportu wszystko nagle się rozwiązuje i bez problemu wymieniają towar.

Zastanawia mnie, ze jeszcze nie pomyśleli o tym, że zadowolony klient przyciągnie kolejnego i będzie polecał firmę, a jeden niezadowolony zniechęci stu innych. Szczególnie że koszt wykonania wielu przedmiotów przy masowej produkcji jest niewielki.

Odświerzam temat.

Więc jak? Wysyłał już ktoś coś do Sapphire w Czechach? Nie będzie problemów po wysłaniu Pocztą Polską?

Edytowane przez DDR2424
Link to post
Share on other sites

Idź do sklepu, wydrukuj sobie ten paragraf, sklep będzie robił problem idź do rzecznika. Sklep wyśle to zapewne do jakiegoś serwisu w Polsce - sklepy nie chcą przyjmować takich produktów, ponieważ na własny koszt muszą je wysyłać (ale nie zawsze, bo to zależy od firmy). Dlatego ja zawsze robię zakupy w morele/techplanet - przynajmniej nie muszę się użerać ze sprzedawcami, chociaż reklamowałem dwa produkty w sklepach u siebie w mieście i też problemów nie robili.

Link to post
Share on other sites

@DDR2424

Chwilka zabawy z wujkiem google i wysyłka paczki do Chech o wadze 5kg kosztuje ~42 zł

http://www.kurierem.pl/porownanie-cen-paczek-zagranicznych

Wysyłka PP będzie w takiej samej cenie albo drożej 

 

Dziękuję za zainteresowanie mnie tym tematem. Planuję wysyłkę przez furgonetka.pl .

 

A tak wracając do karty: masz w niej aktualne sterowniki? Zrób może jej jakiś test benchmarkiem, może nie trzeba jej odsyłać :D

Sterowniki aktualne - zniknęły artefakty na facebooku ale nadal wywala czarny ekran i zamraża całkowicie komputer - zostaje tylko reset. Katowałem ją Furmarkiem ale bez powodzenia, jednak te black screeny powtarzają się więc to się kwalifikuje do wymiany. Uprzedzając pytania - formaty ze 3 już zrobiłem, więc to nie to ;)

Edytowane przez DDR2424
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...