Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Kontynuacja sprawy Delkom - sprostowanie na prośbę sklepu/

oszustwo delkom elektronicznyswiat.pl problem reklamacja gwarancja

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Reciu

Reciu
  • Nowicjusz

  • 5 postów

Napisano 21 marzec 2014 - 20:14

Szanowni Forumowicze!
 
Temat zakupu laptopa Lenovo y510p w firmie Delkom opisałem w moim poprzednim temacie. Pojedyńcze jednostki próbowały zbojkotować mój post twierdząc, że sprawa w ogóle nie istniała.
Śpieszę tłumaczyć, że firma Delkom czyli elektronicznyswiat.pl do sprawy powróciła w dniu dzisiejszym. 
Pan Kierownik sklepu uprzejmie poprosił mnie o usunięcie komentarzy opisujące stan faktyczny przedmiotowej sprawy. Stwierdził, że pracownicy kontroli jakości natknęli się na opis mojej sprawy w internecie. 
Pan kierownik motywował prośbę o usunięcie komentarzy pozytywnym rozpatrzeniem reklamacji oraz załączeniem do przesyłki wymienionego laptopa - ( który de facto nie miał napędu DVD i CD) gry komputerowej o wartości 49,90 w postaci płyty DVD...
 
 
Poniżej napiszę swoje odczucia i dokładną sytuację faktyczną:
 
Uważam, że komentarze powinny zostać - nie dlatego, ja jestem złośliwy ale z powodu czystej ludzkiej życzliwości i dla dobra ogółu.
Osobiście jestem w stanie się bronić, mam narzędzia ku temu by się nie poddawać, natomiast szary żuczek który nie ma do czynienia z prawnikami, jest pozostawiony sam sobie i często rezygnuje z walki o swoje prawa.
 
Druga sprawa to bojkotowanie mojego opisu tej trudnej dla mnie sytuacji: przypominam, że dokładnie dwóch forumowiczów w sposób wręcz ordynarny twierdziła że jestem kłamcą, oszustem itd. Przypuszczać można, że to właśnie te osoby mogą pracować w firmie Delkom w dziale kontroli jakości lub być jakoś z tą firmą powiązanym, bo - dlaczego w sposób tak bardzo ostentacyjny próbowały negować moją historię???
 
 
Trzecia sprawa: Laptop kosztował niemal 4 tysiące, bardzo ciężko na niego pracowałem. Do nowego laptopa od firmy Delkom otrzymałem starą fakturę która była przecięta nożem i niechlujnie posklejana taśmą klejącą. W miejscach rzekomego porysowanego sprzętu przez moją osobę leżała właśnie ta faktura. Nie trudno przypuszczać, że pracownik który próbował dostać się do mojego sprzętu najprawdopodobniej uszkodził laptopa ostrym narzędziem. Dalej już z górki: skoro laptop został uszkodzony, to jedyną możliwością obrony jest atak.
 
W efekcie końćowym mam nowego laptopa, który służy mi na razie bezawaryjnie, chodź pomimo tego że bardzo o niego dbam, z obudowy zaczynają odklejać się nalepki - czyżby za wysoka temperatura? Nie wiem!
 
W każdym bądź razie, decyzję o zakupie w firmie Delkom pozostawiam Wam. 
 
Dziękuję za uwagę. PS: Nie życzę sobie abyście mnie obrażali - pieniacze i współpracownicy firmy, zarzucając mi kłamstwo.
 
Dla informacji, poprzedni temat:
 

Użytkownik Reciu edytował ten post 21 marzec 2014 - 20:17

  • 5





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: oszustwo, delkom, elektronicznyswiat.pl, problem, reklamacja, gwarancja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych