Skocz do zawartości

Podkręcanie i5 2500k


Recommended Posts

Witam wszystkich tak jak w temacie zabrałem się do podkręcenia mojego procesora, jako że jestem kompletnym laikiem kierowałem się poradnikami i różnego rodzaju pomocami, na chwilę obecną sytuacja wygląda tak.

Tutaj zdjęcia mojego biosa: 
http://zapodaj.net/d88677c6f12fc.jpg.html
http://zapodaj.net/62630b0892f1a.jpg.html

Nie wiem czy ustawiania są ustawione prawidłowo, chciałbym aby osoby które się znają doradziły podpowiedziały. Jest jednak mała zmiana, bo offset voltafge mam ustawione na  -0.020. a także mnożnik na 42

http://ifotos.pl/zobacz/Podkrecan_erwnnqh.jpg/ Tak wyglądał test w OCCT, po około godzinnej grze w BF4 czy Crysisa tem max to około 58 stopni. 

Mój PC:
CPU: i5-2500k @ 4,2 Ghz| Raijintek EreBoss
MOBO: Asrock P67 PRo3
GPU: Asus GeForce GTX 770 DirectCU II OC 2GB DDR5
RAM: 8GB Kingston HyperX(1600mhz)
Dysk: Western Digital Caviar Blue 500GB
PSU: XFX 550w
System: Win7 Pro 64bit

Nie chcę zaszkodzić mojemu PC, a wiem że nieumiejętne podkręcanie może doprowadzić do różnych przykrości.


Jeśli dobrze rozumie to offset voltage odpowiada za napięcie procesora dając wartości ujemne osiągamy mniejsze napięcie, a dodatnie większe ? 


Widzę, że nikt nie jest w stanie mi doradzić... Jeszcze coś 
http://ifotos.pl/zobacz/Untitleda_ersrnew.jpg/ Jakim cudem jest tam 5,9 Ghz w trybie turbo ? Jak OCCT czy CPU-Z podawał maksymalną wartość 4,2 tak jak podkręciłem.

Edytowane przez pioraj
Link to post
Share on other sites