Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

TP-Link TL-WR740N Problem autoryzacji

tp link router problem autoryzacja połączenie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Megamotopompa

Megamotopompa
  • Amator

  • 51 postów
  • GG:4764283
  • Miejscowość:Olsztyn

Napisano 19 marzec 2014 - 15:44

Witam.

Posiadam od ok. 2 lat Router ww firmy i model.

Od pewnego czasu mam problem autoryzacji połączenia, mianowicie router ciągle jest włączony, smartfon wyszukuje wi-fi, a gdy próbuję się połączyć wyskakuje napis "Wystąpił błąd autoryzacji" chociaż hasło nie zostało zmienione od ostatniego połączenia. Gdy zrestartuje router połączenie jest możliwe i wszystko działa jak należy, natomiast po paru godzinach wifi się rozłącza i wyskakuje napis jak powyżej. Pod router zazwyczaj są połączone 3 do 5 max urządzeń (2 smartfony, komputer, ps3, tablet).

W czym może tkwić problem? Może zła konfiguracja ? 

Proszę o pomoc.  :/


  • 0

#2 Adrian

Adrian

Napisano 19 marzec 2014 - 16:28

Wiesz co nie wiem czy to może być problemem również u Ciebie ale miałem podobną historię też na routerze tplinka, problem ten powodował wgrany nieoficjalny soft w telefonie z tym że u mnie zawieszał prace wifi na wszystkich podpiętych urządzenaich. Po zmienieniu softu w telefonie problem sam się rozwiązał. 


  • 0

#3 Megamotopompa

Megamotopompa
  • Autor tematu
  • Amator

  • 51 postów
  • GG:4764283
  • Miejscowość:Olsztyn

Napisano 19 marzec 2014 - 16:46

Wiesz, że to może być. Mam od niedawna LG ale oryginalne z salonu plusa i jakby dobrze pomyśleć to od czasu gdy mam tego smaftfona występuje ten problem.


  • 0

#4 Adrian

Adrian

Napisano 19 marzec 2014 - 16:50

Też miałem to na LG dokładnie L7;)


  • 0

#5 Megamotopompa

Megamotopompa
  • Autor tematu
  • Amator

  • 51 postów
  • GG:4764283
  • Miejscowość:Olsztyn

Napisano 19 marzec 2014 - 16:56

Ten co jest używany u mnie to chyba E460. Wiesz może jak to naprawić ? Przecież skoro jest z salonu operatora to soft jest oryginalny 


  • 0

#6 Adrian

Adrian

Napisano 19 marzec 2014 - 17:01

Hm to jest  L5 II, u mnie sprawa się rozwiązała sama jak zmieniłem soft akurat na oryginalny z Tmobile. Możesz spróbować wgrać nowszy soft do routera,jeśli takowy jest ale nie gwarantuje że Ci pomoże. 


  • 0

#7 Megamotopompa

Megamotopompa
  • Autor tematu
  • Amator

  • 51 postów
  • GG:4764283
  • Miejscowość:Olsztyn

Napisano 19 marzec 2014 - 17:17

Właśnie sprawdzałem aktualizacje i mam najnowszą wersje w routerze. W LG też są zainstalowane najnowsze aktualizacje. Nie wiem co zrobić...


  • 0

#8 Adrian

Adrian

Napisano 19 marzec 2014 - 17:59

Próbowałem jeszcze w samym routerze zmienić metodę uwierzytelniania i niby przez dzień nie udało mi się zawiesić routera, ale musiał byś to przetestować, ustawiłem chyba z wpa2 na wpa nie mam jak zobaczyć bo router mam 300 km od siebie;)


  • 0

#9 Megamotopompa

Megamotopompa
  • Autor tematu
  • Amator

  • 51 postów
  • GG:4764283
  • Miejscowość:Olsztyn

Napisano 19 marzec 2014 - 18:25

Próbowałem tego wcześniej. Teraz spróbowałem wklepać PIN WSP i "dodać urządzenie" na LG wyszło, że połączono a na routerze, że "pomyślnie dodano". Zobaczymy jak to wyjdzie na dłuższą metę. Dzięki za pomoc

 

EDIT:

Jednak to też nic nie pomaga...

Ma ktoś jeszcze jakieś propozycje ?


Użytkownik Megamotopompa edytował ten post 19 marzec 2014 - 21:22

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: tp link, router, problem, autoryzacja, połączenie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych