Rasther 0 Napisano 11 Marca 2014 Udostępnij Napisano 11 Marca 2014 Witam forumowiczów! Od ponad 2 lat mam internet w netii (10mb) niedawno moja mama przedłużyła umowę. Otóż od dobrych paru miesięcy mój downolad co raz bardziej spada. Na samym początku umowy tj. 2 lata było to około 1,1-0,9 MB/s teraz czasem dobije do 600-700 KB/s. Dlaczego downolad tak spadł? Mam parę urządzeń połączonych z netiaspotem, lecz nawet gdy tylko mój komputer (podłączony kablem) ten transfer jest niski. Cytuj Link to post Share on other sites
Pepis 1009 Napisano 11 Marca 2014 Udostępnij Napisano 11 Marca 2014 wejdź na http://netiaspot.home/ admin admin_netia I w zakładce połączenie z internetem sprawdź jaką masz prędkość. Cytuj Link to post Share on other sites
Rasther 0 Napisano 11 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2014 Jeżeli chodzi o to Szybkość połączenia: 6.45 Mbps Downstream / 0.89 Mbps Upstream Cytuj Link to post Share on other sites
Pietro1003 1 Napisano 11 Marca 2014 Udostępnij Napisano 11 Marca 2014 Czyli masz zaniżoną tę wartość. Zgłoś to przez ten ich badziewny formularz do zgłoszeń na ich stronie. Też mam internet w Netii i miałem dokładnie ten sam problem. Na szczęście zgłoszenie pomogło. Życzę powodzenia, bo z tą firmą jest na prawdę ciężko Cytuj Link to post Share on other sites
Rasther 0 Napisano 11 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2014 Dziękuję za szybką odpowiedź. Jutro ogarnę cały formularz. Cytuj Link to post Share on other sites
tysia20 3 Napisano 11 Marca 2014 Udostępnij Napisano 11 Marca 2014 Zgłosić możesz i zobaczysz czy coś pomoże. Sprawdź w umowie też jaką masz zapewnioną prędkość minimalną bo jeżeli ją masz i spełnia je Twoje łącze to mogą w sumie nic nie zrobić. Po za tym to Netia korzystają z łączy tepsy i jeszcze oszukują na przepustowości, stara praktyka przynajmniej w moich okolicach. Cytuj Link to post Share on other sites
Pepis 1009 Napisano 12 Marca 2014 Udostępnij Napisano 12 Marca 2014 Najlepiej jest zadzwonić do centrum technicznego w swojej okolicy i oni powinni ci to odrazu zrobić. Jeżeli na przeszkodzie jest jakaś usterka fizyczna to przyjadą do ciebie i za darmo ci to naprawią. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
kamil555 1 Napisano 18 Marca 2014 Udostępnij Napisano 18 Marca 2014 ja mam w toya i tez taki problem, mimo zwiekszenia prędkości wysyłania danych, zarowno wysyłanie i pobiernia chodzi na wolniejszych predkosciach, porazka Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.