Ghost92 0 Napisano 10 Marca 2014 Udostępnij Napisano 10 Marca 2014 Witam Was drodzy Benchmarkowicze. Mam mały problem ze swoim laptopem. Otóż około 2 tygodni temu podczas pracy wyrzuciło mi bluescreen (problemy z ntfs.sys) podczas pracy i nie mogłem go później w pełni uruchomić. Komputer się włączał, jednak nie wykrywało systemu operacyjnego. Przy próbie reinstalacji pojawiał się błąd, że nie można zainstalować systemu operacyjnego na tym dysku (Windows 7). Jako dostępne partycje pokazywał cały pusty dysk bez podziału na partycje, mimo iż dysk miałem wcześniej 2 partycje na dysku. W momencie gdy chciałem zerknąć co o tej sytuacji powie GParted okazało się, że on w ogóle nie wykrywa tego dysku. Laptopa wysłałem na gwarancję. Wymienili dysk twardy z powodu (bad tracks), jednak przy uruchomieniu komputera po odebraniu z naprawy okazało się, że dalej są z nim problemy. Najpierw wszystko działało jak powinno, zacząłem konfigurować wstępnie systemu (język, godzina, itp.), lecz gdy doszło do finalizacji instalacji systemu znów wyrzuciło bluescreena (niestety nie zdążyłem przeczytać co było w nim napisane) i teraz w ogóle nie wykrywa dysku twardego, więc nadal posiadam niesprawny komputer. Laptop zakupiony półtora roku temu, cały czas działał bardzo dobrze, dopiero ostatnio pojawił się ten problem. BIOS nie wykrywa teraz w ogóle dysku twardego. Przed wysyłką do serwisu sprawdzałem pamięci RAM (wszystko w 100% sprawne). Proszę o pomoc co z tym fantem zrobić, bo wysyłanie ciągle laptopa do Asusa i odbieranie niesprawnego komputera mija się z celem. Model: ASUS N56VM Procesor - Intel Core i5-3210M Pamięć RAM - 4GB Dysk twardy - 750GB HDD System operacyjny: Windows 7 x64 Karta graficzna: GeForce GT630M 2GB Cytuj Link to post Share on other sites
Warren1987 670 Napisano 10 Marca 2014 Udostępnij Napisano 10 Marca 2014 Proszę o pomoc co z tym fantem zrobić, bo wysyłanie ciągle laptopa do Asusa i odbieranie niesprawnego komputera mija się z celem. Niestety ale wszystko wskazuje na problem sprzętowy, być może jest gdzieś uszkodzenie na tasiemce, w slocie lub magistrali komunikacyjnej z dyskiem twardym. Panowie z serwisu mogli założyć że uszkodzony jest dysk twardy i wymienili go, tymczasem jeśli problem występuje nadal wymaga to gruntownego sprawdzenia, także nic innego i lepszego jak wysyłkę do serwisu nie można tutaj zaproponować. Laptop na gwarancji więc sprawa jest jasna. Jeśli zaś masz czas i chęci - możesz przecież dysk wymontować z laptopa i podpiąć pod innego kompa sprawdzając odpowiednim programem czy wszystko jest z nim OK. Cytuj Link to post Share on other sites
Ghost92 0 Napisano 10 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 10 Marca 2014 Wcześniej dysk wyciągałem i podłączyłem pod stacjonarny i wszystko to samo. Rozkręciłem lapka i zobaczyłem, że nadal jest ten sam dysk (w raporcie jest napisane, że rzekomo wymienili na nowy). Już zamówiłem kuriera na jutro, jak tym razem nie wymienią na nowy to pojadę do nich osobiście, bo to nie możliwością, że piszą jedno, a robią drugie. Mimo wszystko dzięki za pomoc Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.