Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam. Mam problem i nie wiem jak to najlepiej załatwić. Otóż rok temu padła mi jedna kość ramu były to patrioty 2x2. Pracowały ponad 3 lata więc to przebolałem mimo iż miały bodajże dożywotnią gwarancję. Kupiłem w morele 2x4 patrioty signature edition. Po ok. roku czasu zaczęły się pojawiać bsody. Format, ale od czasu do czasu bs. Testuję 1 kość w porządku, 2 kość uwalona, na innych slotach też testowałem. Ram ma dożywotnią gwarancje niby. I co z tym fantem zrobić? Wysłać tą 1 uszkodzoną kość czy obydwie? Najpierw się z nimi skontaktować? dobrze jakby oni kuriera przysłali. Czy odpuścić, na 4bg ramu też w sumie wszystko dobrze chodzi. Doradzi ktoś?

Link to post
Share on other sites

Olej morele. Jeszcze tobie zrobia wiekszego bajzlu niz mogą...

 

Napisz meila do patriotmemory.com i przedstaw sytuacje.

Popros o dane serwisu w Polsce lub najblizej Polski.

Wyslij na podanich przez nich pamieci

I poczekaj na profit.

 

Ja tak zrobilem z firmą EVGA gdy zakupilem 8800GTS 320MB w dniu premiery. Po 5 latach uzytkowania grafika padła. W ramach rekompensaty dostałem 2 sztuki GTS450 :)

Edytowane przez zawas
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

jeżeli masz możliwość to reklamuj u producenta. morele są ok jak składasz zamówienie, szczególnie na większą sumkę. jak dochodzi do reklamacji to są już schody. gamonie (Ci co robili mój sprzęt, tak dla przykładu) potrafia odesłać Ci reklamowany sprzęt po miesiącu!!! i wpierać Ci, że wszystko z nim w porządku.

opisane z własnego doświadczenia i WIELU, WIELU znajomych.

  • Popieram 3
Link to post
Share on other sites

Dzięki za szybki odzew. Jednak chyba to oleje. Wysyłać obydwie kości i być bez kompa nie wiadomo jak długo raczej odpada. Mam w zapasie jeszcze 2gb starego ramu ale tu już widać znaczny spadek płynności. Poczekam może drugi ram walnie to wtedy wyśle. A tak na drugi raz to gdzie polecacie kupować sprzęt i peryferia? Alledrogo?


Gwarancja wewnętrzna.Ale raczej jak ma być tak jak piszecie to odpuszcze z reklamcją. Link: http://www.morele.net/pamiec-patriot-ddr3-patriot-8gb-pc1600-2x4gb-cl11-signa-kh-psd38g1600kh-472149/

Link to post
Share on other sites

Radzę w normalnych sklepach internetowych (przez allegro też) bo i tam się ogłaszają.Nie ma idealnego sklepu bo każdy ma wpadki.Ja biorę wszystko w morele ale tak mi się trafia,że nie muszę reklamować.Zdania są różne.Zajrzyj do działu na forum.Ja na Twoim miejscu reklamował bym od razu ale cóż.Wybór należy do Ciebie.....

  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

muszę jeszcze wklepać swoje 3gr...

podczas gdy ja miałem problem, mój znajomy, radca prawny, doradził mi:

-sprawdź ile masz dokładnie gwarancji wewnętrznej (nawet zadzwoń tam dla pewności, ale anonimowo, żeby ni skojarzyli Cię z Twoim numerem klienta)

-ściągnij sobie od wuja google formularz na "niezgodność towaru z umową"

-zapakuj kostki i ten wypełniony formularz w paczuszkę i wyślij priorytetowo, za potwierdzeniem odbioru, do sklepu

(inny sposób to normalnie zgłosić RMA przez i serwis www i w nim jako załącznik przesłać im ten formularz (ale najlepiej po uzyskaniu już numeru RMA)

-unikasz w też sposób kilku kruczków umożliwiających przedłużania reklamacji w nieskończoność

-jeżeli mimo to sklep przedłuża temat, wyślj ładne i kulturalne pismo do nich i do DW federacji konsumentów. to zazwyczaj pomaga, ale zawsze i tak możesz poprosić federację o mediacje w Twojej sprawie. jeżeli są naprawdę oporni - prokuratura i zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa.

 

sam przerabiałem nieuczciwych sprzedawców a z morele to już w ogóle... ale tutaj muszę przyznać, że koniec końców sklep stanął a wysokości zadania. ale bez bólu d**y się nie obeszło...

aaaa i pamiętaj, że w razie uznania reklamacji sklep MA OBOWIĄZEK zwrócić Ci koszty wysyłki sprzętu do nich, ponieważ rozwiązują reklamację na SWÓJ koszt :D

Edytowane przez bialyboski
  • Popieram 4
Link to post
Share on other sites

Na formularzu gwarancyjnym morele piszą iż zobowiązują się do zwrotu pieniędzy jeśli reklamacja trwa dłużej niż 30 dni roboczych (jakieś 1,5 msc) jeśli gwarancja jest wew. tak więc ja bym się nie martwił że serwis/wymiana potrwa w nieskończoność bo sami sie zobowiązują, a to jest na piśmie :)

 

Zadzwoń do działu obsługi klienta i dowiedz sie czy możesz wysłać 1 kość RAM'u bo mail to trzeba czekać czasem 1,5 dnia tak więc troche szkoda czasu ;)

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

 

 

to co jest napisane w regulaminie sklepu to tak naprawdę jeden wielki syf...

 

Syf dopiero by był gdyby przedstawiciel morele nie przedstawiał wstępnych wersji na konkrecyjnym forum , zwykli forumowicze im go prostowali .... 

 

Reklamuj tak jak napisał bialyboski powołuj się na niezgodność towaru z umową. 

 

 

 

Po ok. roku czasu zaczęły się pojawiać bsody. Format, ale od czasu do czasu bs. Testuję 1 kość w porządku, 2 kość uwalona, na innych slotach też testowałem. Ram ma dożywotnią gwarancje niby. I co z tym fantem zrobić?

 

 

Z tego co pamiętam, powołując się na niezgodność towaru z umową musisz wiedzieć że masz chyba 1 albo 3 miesiące na zgłoszenie od momentu wykrycia wady. Oczywiście morele ani nikt inny Ci nie udowodni od kiedy masz ową wadę, niemniej uważaj żeby się sam nie wychlapał 

  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites
  • 3 lata później...

Odświeżam temat. Mam identyczny problem, mam 2x8 GB kości DDR4Corsair i jedna padła (BSOD). Oddałem do reklamacji we wtorek do Morele, wczoraj info, że pamięć do odbioru, jadę dzisiaj a tam gostek mi mówi, że zwrot, bo dostarczyłem tylko jedną i muszę im dwie dostarczyć, to coś zrobią. Sprzęt na firmę, wyjąć dwie kości RAMu to oznacza, że kilka tyg. nie mam narzędzia pracy, czyli czeka mnie zakup tak czy siak nowych kości. Zacząłem się z nimi kłócić, bo początkowo nawet nie chcieli mi wydać papierka, że odrzucają reklamację, bo towar nie jest kompletny. Gostek w sklepie nic nie może, bo on nie odpowiada za serwis, z kierownikiem nie połączy, w sumie mam brać tą kość i spadać, albo pozbyć się kompa na miesiąc. W końcu wywalczyłem ten papier i teraz pytanie, co na to polskie prawo? Wysłałem zapytanie do serwisu konsumenta. 

Jednocześnie wysłałem zgłoszenie serwisowe do Corsaira, piszą tam, że mogą wcześniej wysłać nowe kości, a stare trzeba odesłać do 10 dni, na ten czas blokują kasę na kredytówce. Czy ktoś testował takie rozwiązanie? Z morele się kopać już nie będę, dokładnie tka jak wyżej, milusi to są tylko jak się u nich wyda kilka patyków.

Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...