Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Reklamacja ramu w morele.

ram reklamacja

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 MODOv666

MODOv666
  • Amator

  • 63 postów

Napisano 25 luty 2014 - 14:01

Witam. Mam problem i nie wiem jak to najlepiej załatwić. Otóż rok temu padła mi jedna kość ramu były to patrioty 2x2. Pracowały ponad 3 lata więc to przebolałem mimo iż miały bodajże dożywotnią gwarancję. Kupiłem w morele 2x4 patrioty signature edition. Po ok. roku czasu zaczęły się pojawiać bsody. Format, ale od czasu do czasu bs. Testuję 1 kość w porządku, 2 kość uwalona, na innych slotach też testowałem. Ram ma dożywotnią gwarancje niby. I co z tym fantem zrobić? Wysłać tą 1 uszkodzoną kość czy obydwie? Najpierw się z nimi skontaktować? dobrze jakby oni kuriera przysłali. Czy odpuścić, na 4bg ramu też w sumie wszystko dobrze chodzi. Doradzi ktoś?


  • 0

#2 zawas

zawas
  • Bywalec

  • 104 postów

Napisano 25 luty 2014 - 14:38

Olej morele. Jeszcze tobie zrobia wiekszego bajzlu niz mogą...

 

Napisz meila do patriotmemory.com i przedstaw sytuacje.

Popros o dane serwisu w Polsce lub najblizej Polski.

Wyslij na podanich przez nich pamieci

I poczekaj na profit.

 

Ja tak zrobilem z firmą EVGA gdy zakupilem 8800GTS 320MB w dniu premiery. Po 5 latach uzytkowania grafika padła. W ramach rekompensaty dostałem 2 sztuki GTS450 :)


Użytkownik zawas edytował ten post 25 luty 2014 - 14:40

  • 1

HP DV6 6030ew

Intel Core i5 2410M 2,3 GHz | AMD Radeon HD 6770M 1GB | 2x4GB Kingstone KVR16S11S8/4 | Hitachi 1TB TRAVELSTAR


#3 jarrino

jarrino
  • Maniak

  • 10557 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 25 luty 2014 - 14:51

Sprawdź w morele net gdzie kupowałeś czy to jest gwarancja producenta czy wewnętrzna.Jeśli wewnętrzna to reklamuj w morele....


  • 1

i5 9600K; EVGA Z370 ;32Gb Hyperx 2666 ; MSI 1070 ;Thermaltake Smart SE 630W


#4 bialyboski

bialyboski
  • Enemy Of God

  • 1376 postów
  • Miejscowość:Żary
  • 3DMark 06:666

Napisano 25 luty 2014 - 14:59

jeżeli masz możliwość to reklamuj u producenta. morele są ok jak składasz zamówienie, szczególnie na większą sumkę. jak dochodzi do reklamacji to są już schody. gamonie (Ci co robili mój sprzęt, tak dla przykładu) potrafia odesłać Ci reklamowany sprzęt po miesiącu!!! i wpierać Ci, że wszystko z nim w porządku.

opisane z własnego doświadczenia i WIELU, WIELU znajomych.


  • 3

#5 MODOv666

MODOv666
  • Autor tematu
  • Amator

  • 63 postów

Napisano 25 luty 2014 - 17:17

Dzięki za szybki odzew. Jednak chyba to oleje. Wysyłać obydwie kości i być bez kompa nie wiadomo jak długo raczej odpada. Mam w zapasie jeszcze 2gb starego ramu ale tu już widać znaczny spadek płynności. Poczekam może drugi ram walnie to wtedy wyśle. A tak na drugi raz to gdzie polecacie kupować sprzęt i peryferia? Alledrogo?


Gwarancja wewnętrzna.Ale raczej jak ma być tak jak piszecie to odpuszcze z reklamcją. Link: http://www.morele.ne...g1600kh-472149/


  • 0

#6 jarrino

jarrino
  • Maniak

  • 10557 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 25 luty 2014 - 17:29

Radzę w normalnych sklepach internetowych (przez allegro też) bo i tam się ogłaszają.Nie ma idealnego sklepu bo każdy ma wpadki.Ja biorę wszystko w morele ale tak mi się trafia,że nie muszę reklamować.Zdania są różne.Zajrzyj do działu na forum.Ja na Twoim miejscu reklamował bym od razu ale cóż.Wybór należy do Ciebie.....


  • 2

i5 9600K; EVGA Z370 ;32Gb Hyperx 2666 ; MSI 1070 ;Thermaltake Smart SE 630W


#7 MODOv666

MODOv666
  • Autor tematu
  • Amator

  • 63 postów

Napisano 25 luty 2014 - 17:42

Tak jeśli mógłbym wysłać tą 1 uszkodzoną kość to pewnie bym wysłał ale zostać z 2gb ramu to piekło na ziemi. Jednak trochę się zawiodłem na patriotach i morele. Imo dzięki za opinie. Temat można przymknąć. Pozdro


  • 0

#8 bialyboski

bialyboski
  • Enemy Of God

  • 1376 postów
  • Miejscowość:Żary
  • 3DMark 06:666

Napisano 25 luty 2014 - 19:35

muszę jeszcze wklepać swoje 3gr...

podczas gdy ja miałem problem, mój znajomy, radca prawny, doradził mi:

-sprawdź ile masz dokładnie gwarancji wewnętrznej (nawet zadzwoń tam dla pewności, ale anonimowo, żeby ni skojarzyli Cię z Twoim numerem klienta)

-ściągnij sobie od wuja google formularz na "niezgodność towaru z umową"

-zapakuj kostki i ten wypełniony formularz w paczuszkę i wyślij priorytetowo, za potwierdzeniem odbioru, do sklepu

(inny sposób to normalnie zgłosić RMA przez i serwis www i w nim jako załącznik przesłać im ten formularz (ale najlepiej po uzyskaniu już numeru RMA)

-unikasz w też sposób kilku kruczków umożliwiających przedłużania reklamacji w nieskończoność

-jeżeli mimo to sklep przedłuża temat, wyślj ładne i kulturalne pismo do nich i do DW federacji konsumentów. to zazwyczaj pomaga, ale zawsze i tak możesz poprosić federację o mediacje w Twojej sprawie. jeżeli są naprawdę oporni - prokuratura i zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa.

 

sam przerabiałem nieuczciwych sprzedawców a z morele to już w ogóle... ale tutaj muszę przyznać, że koniec końców sklep stanął a wysokości zadania. ale bez bólu d**y się nie obeszło...

aaaa i pamiętaj, że w razie uznania reklamacji sklep MA OBOWIĄZEK zwrócić Ci koszty wysyłki sprzętu do nich, ponieważ rozwiązują reklamację na SWÓJ koszt :D


Użytkownik bialyboski edytował ten post 25 luty 2014 - 19:36

  • 4

#9 szefuncio

szefuncio
  • Dyskutant

  • 176 postów
  • Miejscowość:Opole

Napisano 25 luty 2014 - 21:01

Na formularzu gwarancyjnym morele piszą iż zobowiązują się do zwrotu pieniędzy jeśli reklamacja trwa dłużej niż 30 dni roboczych (jakieś 1,5 msc) jeśli gwarancja jest wew. tak więc ja bym się nie martwił że serwis/wymiana potrwa w nieskończoność bo sami sie zobowiązują, a to jest na piśmie :)

 

Zadzwoń do działu obsługi klienta i dowiedz sie czy możesz wysłać 1 kość RAM'u bo mail to trzeba czekać czasem 1,5 dnia tak więc troche szkoda czasu ;)


  • 1

MOBO: ASUS M5A97 R.2.0 CPU: AMD Phenom II x4 965BE 3.8Ghz CPU Cooler: SPC Fera I RAM: Kingston HyperX Grey 1600MHz 2x4GB GPU: GIGABYTE AORUS RTX 22060 OC 6GB PSU:Thermaltake SMART 550W Modular HDDWD Caviar Blue 1TB CASE: Zalman Z9 PLUS

 

SAMSUNG Galaxy S+ :)| LG G Flex 2 |HP ProBook 455 G1 HP DJ 3525 ||| BIURKA I INNE TAKIE NA ZAMÓWIENIE :P


#10 Skaza

Skaza
  • 666

  • 217 postów
  • Miejscowość:Będzin

Napisano 25 luty 2014 - 21:17

Jeżeli pamięć RAM została zakupiona jako komplet, czyli dwa moduły w jednym opakowaniu, to ten komplet musi zostać odesłany. Przerabiałem to z Morele.

 

 

^^


  • 0

| ASRock P67 Pro3 (B3) | Intel Core i5 2400 3.1 GHz | Arctic Freezer i30 | Patriot G2 Series 2 x 4 GB 1333 MHz DDR3 | MSI GTX1060 Gaming X 6G | Seagate Barracuda 3.5" 500 GB x 4 | XFX Core 550W | SilentiumPC Regnum L50 Pure Black | Windows 7 Home Premium SP1 x64 BOX |


#11 bialyboski

bialyboski
  • Enemy Of God

  • 1376 postów
  • Miejscowość:Żary
  • 3DMark 06:666

Napisano 25 luty 2014 - 21:20

@szefuncio

to co jest napisane w regulaminie sklepu to tak naprawdę jeden wielki syf...

sami się tego nie trzymają. poza tym nad każdym regulaminem jest Ustawa, która jest prawem nadrzędnym.


  • 1

#12 MODOv666

MODOv666
  • Autor tematu
  • Amator

  • 63 postów

Napisano 25 luty 2014 - 21:26

30 dni jechać na 2gb ramu? Podziękował szkoda życia:P Jakoś to przeboleje, aczkolwiek zawód jest.


  • 0

#13 kajtek.

kajtek.
  • yyyyyyyy ?

  • 31889 postów

Napisano 25 luty 2014 - 22:12

to co jest napisane w regulaminie sklepu to tak naprawdę jeden wielki syf...

 

Syf dopiero by był gdyby przedstawiciel morele nie przedstawiał wstępnych wersji na konkrecyjnym forum , zwykli forumowicze im go prostowali .... 

 

Reklamuj tak jak napisał bialyboski powołuj się na niezgodność towaru z umową. 

 

Po ok. roku czasu zaczęły się pojawiać bsody. Format, ale od czasu do czasu bs. Testuję 1 kość w porządku, 2 kość uwalona, na innych slotach też testowałem. Ram ma dożywotnią gwarancje niby. I co z tym fantem zrobić?

 

 

Z tego co pamiętam, powołując się na niezgodność towaru z umową musisz wiedzieć że masz chyba 1 albo 3 miesiące na zgłoszenie od momentu wykrycia wady. Oczywiście morele ani nikt inny Ci nie udowodni od kiedy masz ową wadę, niemniej uważaj żeby się sam nie wychlapał 


  • 2

#14 IronFe

IronFe
  • Maniak

  • 2117 postów

Napisano 26 luty 2014 - 12:38

@MODOv666

Wyślij najpierw na gwarancje do Patriota/morele ten pierwszy komplet 2x2 GB jak dostaniesz nowy sprawny to wyślij 2x4GB. W ten sposób nie zostaniesz bez ramu i później ten 2x2 opchnij na forum/allegro


Użytkownik IronFe edytował ten post 26 luty 2014 - 12:39

  • 1

Asus Gene VI rev.C2 | i5-4670k+ zalman 9900 NT | G.Skill Ripjaws 2x4GB | GB hd7970 soc+Alpenföhn Peter 79XX Edition |

SDD plextor m5s 128GB  | I-Trigue 3330 | Seasonic X-650W KM3 | Silverstone tj-08e

 


#15 MODOv666

MODOv666
  • Autor tematu
  • Amator

  • 63 postów

Napisano 26 luty 2014 - 13:43

IronFe rozwiązanie dobre ale w napadzie niekontrolowanej agresji zniszczyłem ów uszkodzone 2gb ramu:) Nie myślałem że te ramy tak szybko walną. Mam nauczkę na przyszłość że lepiej trzymać takie rzeczy...


  • 0

#16 volfeer

volfeer
  • Nowicjusz

  • 1 postów

Napisano 02 czerwiec 2017 - 20:21

Odświeżam temat. Mam identyczny problem, mam 2x8 GB kości DDR4Corsair i jedna padła (BSOD). Oddałem do reklamacji we wtorek do Morele, wczoraj info, że pamięć do odbioru, jadę dzisiaj a tam gostek mi mówi, że zwrot, bo dostarczyłem tylko jedną i muszę im dwie dostarczyć, to coś zrobią. Sprzęt na firmę, wyjąć dwie kości RAMu to oznacza, że kilka tyg. nie mam narzędzia pracy, czyli czeka mnie zakup tak czy siak nowych kości. Zacząłem się z nimi kłócić, bo początkowo nawet nie chcieli mi wydać papierka, że odrzucają reklamację, bo towar nie jest kompletny. Gostek w sklepie nic nie może, bo on nie odpowiada za serwis, z kierownikiem nie połączy, w sumie mam brać tą kość i spadać, albo pozbyć się kompa na miesiąc. W końcu wywalczyłem ten papier i teraz pytanie, co na to polskie prawo? Wysłałem zapytanie do serwisu konsumenta. 

Jednocześnie wysłałem zgłoszenie serwisowe do Corsaira, piszą tam, że mogą wcześniej wysłać nowe kości, a stare trzeba odesłać do 10 dni, na ten czas blokują kasę na kredytówce. Czy ktoś testował takie rozwiązanie? Z morele się kopać już nie będę, dokładnie tka jak wyżej, milusi to są tylko jak się u nich wyda kilka patyków.


  • 0

#17 jarrino

jarrino
  • Maniak

  • 10557 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 11 czerwiec 2017 - 13:38

@up - jeśli kupiłeś jako "parę",czyli dwie kości w parze,to sklep ma rację. Przy gwarancji musisz odesłać dwie....


  • 0

i5 9600K; EVGA Z370 ;32Gb Hyperx 2666 ; MSI 1070 ;Thermaltake Smart SE 630W






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: ram, reklamacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych