Skocz do zawartości

Laptop do gier (nie koniecznie ultra detale) i grafiki za ~3000zł.


Recommended Posts

Mogę was prosić o pomoc? Myślałem nad Lenovo Y510P/Y580. Osobiście chyba wolałbym opcję z i7 i Full HD, oraz ze stacją dysków zamiast drugiej karty graficznej (co ma to na celu? co robi/poprawia podwójna taka sama karta graficzna i SLI?), ale czytałem że i7 może mocno grzać laptopa co jest niebezpieczne, albo jest za dobry jak na ten procesor i tego laptopa więc nie wykorzysta się jego potencjału, a Full HD zmniejsza FPSy w grach... Jak to z tym jest?

 

Nie znam się za dobrze na podzespołach, łączeniu ich, mocy, generacjach itd. Dlatego proszę o pomoc w wyborze. Chciałbym laptopa (nie PC), na którym można pograć w nowe gry w dobrej jakości (nie musi to być ultra) przy miłej ilości FPSów, komputer służyłby też do (pomijając przeglądanie internetu, tworzenie prezentacji i pisania czegoś w Wordzie) tworzenia grafiki i oglądania filmów. Chciałbym też żeby był mocny przez kilka następnych lat, a nie tylko w tej chwili i nie chodzi tu o obudowę  :D 
Miło pracuje się na Full HD, ale jeśli jest ogromny problem przy działaniu komputera to biorę pod uwagę 1366x768. To samo z procesorem, jeśli Intel i7 przysporzy więcej problemów niż pożytku to rozsądniej wybrać i5. Proszę o waszą opinię w tej sprawie i pomoc.

 

Podsumowując:

1. Mogę przeznaczyć mniej więcej 3000 zł.
2. Najlepiej Full HD bo przyjemnie się na tej rozdzielczości pracuje i jestem już trochę przyzwyczajony do tego, ale jeśli lepsza będzie mniejsza rozdzielczość to ok.

3. Do najnowszych gier (wystarczą mi ustawienia średnie/wysokie, ale żeby za np 3 lata też można było w coś sensownego pograć), projektów graficznych i oglądania filmów.

4. Używany będzie w domu, często na na kolanach w łóżku więc podstawka chłodząca raczej odpada.

5. Specjalnych wymagań nie mam, zależy mi na mocy i grafice.

6. Nie mam.

7. System nie jest jakoś specjalnie potrzebny, jeśli wyjdzie taniej bez niego to ok.