Skocz do zawartości

Recommended Posts

Hej !
 

Jestem nowy i mniej więcej zapoznałem się z regulaminem i nie wiem czy dobrze, w odpowiednim miejscu umieszczam ten temat, więc wybaczcie. 

Otóż posiadam PC:

 

- Procesor Intel Xeon E3-1230V2 4 x 3,3 Ghz do 3,7 Ghz

- Płyta główna MSI B75MA-E33     2x USB 3.0

- Ram 16 GB 1600Mhz

- Karta graficzna GTX 650 TI 2GB

- Dysk 2TB ( i coś około 150mb/s zapisu)

- Nagrywarka DVD 

- Zasilacz 600 W

I tak chciałbym się Was zapytać czy mój sprzęt nadaję się do nagrywania Gameplay w 120 FPS.
Jest m.in. minecraft. 

 

Do końca nie znam się, ale są, że przydałby się szybszy dysk do zapisywania tego filmu nagrywanego. I tu ma pytanie: 

 

- Jaki miałby być to dysk? ( SSD, HDD --- NIe wiem)
- Czy mój PC jest dobry pod względem karty i procka oraz Ramu do nagrywania w biorąc pod uwagę, gdybym posiadał ten szybszy dysk ? 

 

z GÓRY BĘDĘ WDZIĘCZNY ZA ODPOWIEDŹ :3

Link to post
Share on other sites

@Autor

 

Posiadasz już ten zestaw? Bo tak z Twojej wypowiedzi brzmi to dwuznacznie:

 

 

 

Otóż posiadam PC:

 

a za chwilę:

 

 

 

Do końca nie znam się, ale są, że przydałby się szybszy dysk do zapisywania tego filmu nagrywanego

 

 

 

Jaki miałby być to dysk? ( SSD, HDD --- NIe wiem) - Czy mój PC jest dobry pod względem karty i procka oraz Ramu do nagrywania w biorąc pod uwagę, gdybym posiadał ten szybszy dysk ? 

 

Więc?

 

Pozdrawiam! 

Link to post
Share on other sites

Tak chciałbym zakupić dysk SSD/HDD na dodatkowe dane, aby lepiej podobno zapisywało. I nie wiem czy taki dysk SSD/HDD poprawi nagrywanie, bo przy nagrywaniu dotychczas w 120 FPS bez posiadania tego dodatkowego dysku mi ścina.


@Autor

 

Posiadasz już ten zestaw? Bo tak z Twojej wypowiedzi brzmi to dwuznacznie:

 

 

 

 

a za chwilę:

 

 

 

 

 

 

 

Więc?

 

Pozdrawiam! 

Mam już PC :)
Pozdrawiam !

Link to post
Share on other sites