wdwdr 0 Napisano 19 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2014 Witam wszystkich. Otóż chciałem pograć na moim lapku (Toschiba Satellite 1NH) w BF3. Niestety mam ledwie ~22 FPS. CPU to i5 2400, grafika to 315m. Zauważyłem, że podczas grania procek wykorzystywany jest w około 70-80% zaś GPU na 100%. Wiem, że Mantle przydaje się kiedy mamy dobrą grafę, a słabego proca. Czy istnieje technologia przeciwna do Mantle. Procek pomagałby karcie graficznej... Da się w ogóle tak? Moim zdaniem miałbym parę FPS więcej. Co wy myślicie. Cytuj Link to post Share on other sites
Nowaj 61941 Napisano 19 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2014 Da się w ogóle tak? Nie. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
TurboHydra 18 Napisano 19 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2014 (edytowane) Da się, ale w bardzo starych grach, które w opcjach miały wbudowany programowy renderer do wyboru. Przykładem takiej gry jest quake 2, jeśli mnie pamięć nie myli, miał do wyboru opengl/directx/software, i parę odmian wcześniej wymienionych. edit: tylko, że wtedy to całkowicie się tym zajmował procesor. Edytowane 19 Lutego 2014 przez TurboHydra 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Nowaj 61941 Napisano 19 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2014 Mówisz o software'owym 3D, z czasów przed pierwszymi akceleratorami. To obecnie prehistoria. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.