Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Technologia odwrotna do Mantle - istnieje?

BF3 laptop toshiba mantle intel i5 315m 1N FPS

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 wdwdr

wdwdr
  • Amator

  • 44 postów

Napisano 19 luty 2014 - 22:09

Witam wszystkich. Otóż chciałem pograć na moim lapku (Toschiba Satellite 1NH) w BF3. Niestety mam ledwie ~22 FPS. CPU to i5 2400, grafika to 315m. Zauważyłem, że podczas grania procek wykorzystywany jest w około 70-80% zaś GPU na 100%. Wiem, że Mantle przydaje się kiedy mamy dobrą grafę, a słabego proca. 

 

Czy istnieje technologia przeciwna do Mantle. Procek pomagałby karcie graficznej... Da się w ogóle tak?

Moim zdaniem miałbym parę FPS więcej. Co wy myślicie. 


  • 0

#2 Nowaj

Nowaj
  • Nie wstydzę się konsoli.

  • 17852 postów
  • Miejscowość:Bydgoszcz
  • 3DMark 06:Fire Strike - 16k

Napisano 19 luty 2014 - 22:12

Da się w ogóle tak?

 

Nie. 


  • 1

i7 6900K / RTX 2060 / 32GB DDR4 3200MHz / Samsung 950PRO 512GB / Phanteks Enthoo Primo Philips BDM4350UC/00 / Corsair K95 RGB / Logitech G900

Playstation 4 Pro / Xbox One S / LG OLED65B7V / Denon AVR-X1300W / Jamo S626

Worklog STAR WARS FireStrike
Moderator globalny / Ekspert działów: Dyski twarde, napędy optyczne i nośniki pamięci, Karty graficzne i Zestawy komputerowe / Pełne zestawienie Ekspertów

 


#3 TurboHydra

TurboHydra
  • Reaver of Souls, the Soul Reaver

  • 445 postów

Napisano 19 luty 2014 - 22:54

Da się, ale w bardzo starych grach, które w opcjach miały wbudowany programowy renderer do wyboru. Przykładem takiej gry jest quake 2, jeśli mnie pamięć nie myli, miał do wyboru opengl/directx/software, i parę odmian wcześniej wymienionych.

 

edit: tylko, że wtedy to całkowicie się tym zajmował procesor.


Użytkownik TurboHydra edytował ten post 19 luty 2014 - 22:55

  • 1

#4 Nowaj

Nowaj
  • Nie wstydzę się konsoli.

  • 17852 postów
  • Miejscowość:Bydgoszcz
  • 3DMark 06:Fire Strike - 16k

Napisano 19 luty 2014 - 22:58

Mówisz o software'owym 3D, z czasów przed pierwszymi akceleratorami. To obecnie prehistoria.


  • 0

i7 6900K / RTX 2060 / 32GB DDR4 3200MHz / Samsung 950PRO 512GB / Phanteks Enthoo Primo Philips BDM4350UC/00 / Corsair K95 RGB / Logitech G900

Playstation 4 Pro / Xbox One S / LG OLED65B7V / Denon AVR-X1300W / Jamo S626

Worklog STAR WARS FireStrike
Moderator globalny / Ekspert działów: Dyski twarde, napędy optyczne i nośniki pamięci, Karty graficzne i Zestawy komputerowe / Pełne zestawienie Ekspertów

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: BF3, laptop, toshiba, mantle, intel, i5, 315m, 1N, FPS

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych