Ekoiks 1 Napisano 18 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2014 Cześć. Mam Lifebox'a 3 w Orange w internecie do 80 mb/s. Mam problem, bo często traci połączenie i wyskakuje "błąd synchronizacji" i się restartuje. Co zrobić?Mam też nowy router Sagemcom F@st 3764 - może będzie lepszy? Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3908 Napisano 18 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2014 801 505 505 i informacja,że nie wywiązują się z umowy w związku z tym chcesz zrezygnować.Powinno poskutkować.Dawno masz te rozłączenia?Spróbuj zrestartować urządzenie (odłączyć na minutę od prądu). Jeszcze jest wyjście-wymiana liveboxa.Jak podłączysz inne urządzenie to mogą Ci nie chcieć pomóc.... 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Ekoiks 1 Napisano 18 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2014 Od początku się tak rozłącza... Dodam, że długo się włącza ten router. Może coś w ustawieniach? Cytuj Link to post Share on other sites
zawas 4 Napisano 18 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2014 Dzwoń do tych baranów i niech zrobią porządek. Jezeli jest coś w ustawieniach to zrobisz zdalnie. Jezeli jest jakiś kabel trzasnięty KAŻ im przyjechać i to na prawić inaczej tak jak mówi jarrino rezygnacja umowy z uwzględneniem próby wyłudzenia kasy i przylecą jak Apollo na księzyc. Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3908 Napisano 18 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2014 jak go odłączysz od prądu to się potem trochę włącza bo łapie połączenie.Ja prawie w ogóle nie wyłączam... Cytuj Link to post Share on other sites
Ekoiks 1 Napisano 19 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 19 Lutego 2014 Ta, a na inforlinie do tych baranów się płaci i trzeba czekać godzinę zanim się dodzwonisz To wina tego, że wyłączam od prądu? Niemożliwe. Byli tu przecież monteży i po kablach chyba OK. Jakieś 15 min po włączeniu wyskakuje:"Błąd synchronizacji, sprawdź połączenie kablowe".Jak się powtórzy to napiszę. Cytuj Link to post Share on other sites
entuzjasta789 0 Napisano 21 Marca 2014 Udostępnij Napisano 21 Marca 2014 Dzwoń do tych baranów i niech zrobią porządek. Jezeli jest coś w ustawieniach to zrobisz zdalnie. Jezeli jest jakiś kabel trzasnięty KAŻ im przyjechać i to na prawić inaczej tak jak mówi jarrino rezygnacja umowy z uwzględneniem próby wyłudzenia kasy i przylecą jak Apollo na księzyc. na jakim Ty świecie żyjesz.......co Ci konsultant winien? dopóki nie zadzwonisz nie ma pojęcia o twoim istnieniu... barani to dzwonią i się drą na konsultantów a ludzie na poziomie zgłaszają usterkę .Myslisz ze jak postraszysz kogoś zakonczeniem umowy na cos działa? systemy są bezwzględne(serat peoplesoft itp) policzy Ci karę zerwanie umowy przed zakończeniem umowy w wysokości abonamentu do konca umowy i dopiero wtedy bedziesz zdziwony. Do autora: podaj id usług na priv sprawdze jak to wygąda od strony orange,ewentualnie wyśle techników Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.