Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Livebox 3 - błąd synchronizacji i restart

livebox neostrada synchronizacja błąd problem

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ekoiks

Ekoiks
  • Gaduła

  • 405 postów

Napisano 18 luty 2014 - 16:08

Cześć. Mam Lifebox'a 3 w Orange w internecie do 80 mb/s. Mam problem, bo często traci połączenie i wyskakuje "błąd synchronizacji" i się restartuje. Co zrobić?

Mam też nowy router Sagemcom F@st 3764 - może będzie lepszy?


  • 0

#2 jarrino

jarrino
  • Maniak

  • 10720 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 18 luty 2014 - 16:29

801 505 505 i informacja,że nie wywiązują się z umowy w związku z tym chcesz zrezygnować.Powinno poskutkować.Dawno masz te rozłączenia?Spróbuj zrestartować urządzenie (odłączyć na minutę od prądu). Jeszcze jest wyjście-wymiana liveboxa.Jak podłączysz inne urządzenie to mogą Ci  nie chcieć pomóc....


  • 1

i5 9600K; EVGA Z370 ;32Gb Hyperx 2666 ; MSI 1070 ;Thermaltake Smart SE 630W


#3 Ekoiks

Ekoiks
  • Autor tematu
  • Gaduła

  • 405 postów

Napisano 18 luty 2014 - 16:32

Od początku się tak rozłącza... Dodam, że długo się włącza ten router. Może coś w ustawieniach?


  • 0

#4 zawas

zawas
  • Bywalec

  • 104 postów

Napisano 18 luty 2014 - 16:41

Dzwoń do tych baranów i niech zrobią porządek. Jezeli jest coś w ustawieniach to zrobisz zdalnie. Jezeli jest jakiś kabel trzasnięty KAŻ im przyjechać i to na prawić inaczej tak jak mówi jarrino rezygnacja umowy z uwzględneniem próby wyłudzenia kasy i przylecą jak Apollo na księzyc.


  • 0

HP DV6 6030ew

Intel Core i5 2410M 2,3 GHz | AMD Radeon HD 6770M 1GB | 2x4GB Kingstone KVR16S11S8/4 | Hitachi 1TB TRAVELSTAR


#5 jarrino

jarrino
  • Maniak

  • 10720 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 18 luty 2014 - 17:16

jak go odłączysz od prądu to się potem trochę włącza bo łapie połączenie.Ja prawie w ogóle nie wyłączam...


  • 0

i5 9600K; EVGA Z370 ;32Gb Hyperx 2666 ; MSI 1070 ;Thermaltake Smart SE 630W


#6 Ekoiks

Ekoiks
  • Autor tematu
  • Gaduła

  • 405 postów

Napisano 19 luty 2014 - 08:56

Ta, a na inforlinie do tych baranów się płaci i trzeba czekać godzinę zanim się dodzwonisz :/

To wina tego, że wyłączam od prądu? Niemożliwe. Byli tu przecież monteży i po kablach chyba OK.


Jakieś 15 min po włączeniu wyskakuje:
"Błąd synchronizacji, sprawdź połączenie kablowe".
Jak się powtórzy to napiszę.


  • 0

#7 entuzjasta789

entuzjasta789
  • Dyskutant

  • 211 postów
  • 3DMark 06:15286

Napisano 21 marzec 2014 - 11:12

Dzwoń do tych baranów i niech zrobią porządek. Jezeli jest coś w ustawieniach to zrobisz zdalnie. Jezeli jest jakiś kabel trzasnięty KAŻ im przyjechać i to na prawić inaczej tak jak mówi jarrino rezygnacja umowy z uwzględneniem próby wyłudzenia kasy i przylecą jak Apollo na księzyc.

na jakim Ty świecie żyjesz.......co Ci konsultant winien? :!: dopóki nie zadzwonisz nie ma pojęcia o twoim istnieniu... :[  barani to dzwonią i się drą na konsultantów a ludzie na poziomie zgłaszają usterkę .Myslisz ze jak postraszysz kogoś zakonczeniem umowy na cos działa? systemy są bezwzględne(serat peoplesoft itp) policzy Ci karę zerwanie umowy przed zakończeniem umowy w wysokości abonamentu do konca umowy i dopiero wtedy bedziesz zdziwony. Do autora: podaj id usług na priv sprawdze  jak to wygąda  od strony orange,ewentualnie wyśle techników :)


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: livebox, neostrada, synchronizacja, błąd, problem

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych