zax1000 1 Napisano 16 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2014 Przejdę od razu do sedna sprawy, Wystąpił ostatnio pewien problem z moim internetem (?), który na ogół nie jest jakimś uciążliwym problem ale w niektórych sytuacjach może naprawdę zdenerwować, chodzi o to że gdy grałem sobie ostatnio w counter strike:go w trybie turniejowym internet dosłownie rozłączył (?) się na 2-5 sekund i nie mogłem powrócić do gry co skutkuje banem, w tym przypadku był to ban na 7 dni >.< (2 tygodnie temu tez dostałem bana przez to że internet mi się rozłączył(?) w taki sam sposób) więc jest to trochę irytujące gdy czeka się 7 dni żeby sobie zagrać a następnego dnia dostaje się bana na 7 dni (kolejny raz), podczas tego specyficznego rozłączenia sprawdzałem status połączenia i było pokazane że internet działa (strony internetowe też nie chciały się uruchomić), chciałbym dodać jeszcze że w przypadku normalnego rozłączenia które pojawiało się dość często na "starym" internecie mogłem powrócić do gry, gdy chciałem ponownie dołączyć do gry teraz to było napisane że nie udało się dołączyć do serwera, wcześniej używałem routera netgear. aktualnie skanuje caly system i gdy aktualny ban mi się skończy to zagram jeszcze raz i będę w tym czasie pingować i zobaczymy czy ponownie sie powtórzy. Grając wczoraj w starcrafta2 wystapil ten sam problem co w cs:go Cytuj Link to post Share on other sites
pulkownik 192 Napisano 16 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2014 Najlepiej sprawdź logi w routerze co sie dokładnie działo. Popatrz też na diody na livebox'ie podczas "rozłączenia" - czy palą się te co powinny. Cytuj Link to post Share on other sites
zax1000 1 Napisano 16 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Lutego 2014 gdzie moge te logi znalezc ? Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3909 Napisano 16 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2014 Pierwsze to telefon 801 505 505 i powiedz,że nie będziesz płacił bo w umowie masz napisane stałe łącze.Technicy Ci zresetują u siebie ustawienia i to pomoże.Przed grą powinieneś na chwilę wyłączyć liveboxa z prądu,tak zupełnie z gniazdka na 1min i podłączyć.Może nie przed samą grą ale tego dnia.Miałem podobnie i tak jak napisałem po tym telefonie zmieniło się na lepsze no i powiedział mi technik o tym wyłączaniu.Możesz też wymienić urządzenie na nowe jeśli te zabiegi nie pomogą.Muszą Ci wtedy wymienić.... 1 Cytuj Link to post Share on other sites
buuko 5 Napisano 17 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2014 Ten sam problem mam co Ty , aby zadzwonić do tych darmozjadów trzeba znowu zapłacić [aby się dogadać to zapłacimy z 20zł] , dlatego tobie proponuje wybrać się do salonu Orange i niech zadzwonią do nich,sam tak zrobię tylko jakoś zebrać się nie mogę. Cytuj Link to post Share on other sites
zax1000 1 Napisano 1 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 1 Marca 2014 (edytowane) na początek spróbuje to z rozłączeniem liveboxa, jak się nie uda to będziemy dzwonić :c,Dziękuje za pomoc i dam znać jak będę coś wiedzieć P.S Ban kończy się za 3 dni no, to znowu dostalem bana :c w konsoli bylo napisane: "sieć docelowa jest niedostępna" no to dzwonimy do "orendżu" No to tak: zadzwoniłem, pan powiedział na początku że to może być wina skoków napięcia (lol?) następnie powiedział że to wina live boxa i ze nie powinien tego robić ale zresetuje dla mnie ustawienia, zobaczymy czy mi się rozłączy jakby co się wydarzyło to będę pisać, Dziękuje za pomoc no wiec wczoraj dostalem bana ale tak się zastanawiam czy to napewno wina liveboxa ponieważ przez cały tydzień mnie nie rozłączyło. grając w inne gry i w csa ale w trybie normalnym nie rankingowym mnie jeszcze ani razu nie rozłączyło, trochę to dziwne że przez tydzień ani razu mnie nie rozłączyło a gdy odpaliłem csa pograłem 3-4 h i mnie rozłączyło od razu :c Edytowane 17 Lutego 2014 przez zax1000 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.