Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam. Potrzebuje jakiegoś zestawu do gier. Budżet zmieniłem. 

 

  • Zastosowanie komputera: Gry
  • Maksymalna kwota jaką dysponujesz: 1700zł zastanowiłem się i wchodzi w gre 1900-2000zł.
  • Których części potrzebujesz?: Skrzyneczkę
  • Czy będziesz podkręcać sprzęt? Nie, nie znam się na oc.
  • Jaką rozdzielczość posiada Twój monitor?: 1440x900
  • Specjalne wymagania: Brak
  • Czy posiadasz jakieś części z poprzedniego komputera? Mój komputer ma już 10 lat, dysk 70gb , obudowa jest do wymiany
  • Własna propozycja zestawu:
  • Inne: Czy na zestawie z takim budżetem dam rade pograć w nowsze tytuły typu BF3/4, Metro 2033,F'cry3 , cris3 itp. Płyta z możliwością upgrade'u w dalszej przyszłośći.  I jak  jest z systemem? 
Edytowane przez happy_emyk
Link to post
Share on other sites

Liteon iHAS122 SATA (black)

Corsair VS 450W 80 Plus 120mm

Western Digital Blue 500GB 7200rpm 16MB cache SATA600

GoodRam 4GB 1600MHz CL9 Play Black

Zalman ZM-T4 USB 3.0 (b/z)

Intel Core i5-4440 /3.1GHz, 6MB, LGA 1150, BOX/

Sapphire Radeon R7 260X OC 1GB DDR5 128bit (1050/6000)

AsRock H81M /intel H81, LGA1150/

 

1993 zł + kody na darmowe złożenie i wysyłkę przy zakupie w esc.pl do wpisania w komentarzu do zamówieniaX98TY2AZ + dostawa

 

Mocne 4 rdzenie + średnia karta graficzna do wydajności 1440 / x będą tutaj bardzo dobrym połączeniem. Masz możliwość upradu zestawu o wydajniejsze GPU typu 7850 / GTX 660 / R9 270 / GTX 760 ......

 

Zestaw w standardzie mATX, jeżeli chcesz ATX to dopłać do Zalman Z3 USB3.0 black (b/z) + ewentualnie mobo AsRock H87 Pro4 /intel H87, LGA 1150/

 

http://www.youtube.com/watch?v=ngKzBcT05N4

 

W przyszłości jak zabraknie Ci tylko wydajności, wymienisz GPU na mocniejszy model. 

Link to post
Share on other sites