adrcic1 0 Napisano 3 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2014 Sprzedam Zasilacz OCZ ZT 550W SLI Wszystko sprawne. Posiadam cały komplet wyposarzenia. Link do aukcji: http://allegro.pl/zasilacz-ocz-zt-550w-80-bronze-sli-ps-modularny-i3940156809.html Możliwość małej negocjacji ceny Tel 530 778 476 ZAPRASZAM!!! Cytuj Link to post Share on other sites
Webciu 0 Napisano 3 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2014 Co do gwarancji: http://www.benchmark.pl/aktualnosci/ocz-storage-solutions-ssd-ram-zasilacz-pendrive-gwarancja-zasady.html Cytuj Link to post Share on other sites
dr_MroZZ 1 Napisano 3 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2014 (edytowane) Co do gwarancji: http://www.benchmark.pl/aktualnosci/ocz-storage-solutions-ssd-ram-zasilacz-pendrive-gwarancja-zasady.html Jeżeli gwarancja realizowana jest przez agito to nie ma z nią chyba problemu. Edytowane 3 Lutego 2014 przez dr_MroZZ Cytuj Link to post Share on other sites
gohan10 0 Napisano 3 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2014 agito odpowiada tylko jeżeli w ciągu pierwszych 6msc[o ile dobrze pamiętam] zostanie wykryta wada Cytuj Link to post Share on other sites
LoupGarou 0 Napisano 3 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2014 (edytowane) sklep ma ustawowy obowiązek udzielać gwarancji(rekojmi) na 24 msc. od daty zakupu Edytowane 3 Lutego 2014 przez LoupGarou Cytuj Link to post Share on other sites
gohan10 0 Napisano 3 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2014 (edytowane) o tym mowie.. ale większość myśli, że może mu się coś zepsuć po roku i sklep mu to naprawi w przypadku braku gwarancji od producenta. a nie do końca tak jest, i jednak wada musi wystąpić w ciągu 2 miesięcy, a nie 6 i to kupujący musi udowodnić po tym czasie, że wada wystąpiła wcześniej -> http://pomoc.allegro.pl/artykul/2757/co-jest-rekojmia-i-jakie-prawa-daje-kupujacemu Edytowane 3 Lutego 2014 przez gohan10 Cytuj Link to post Share on other sites
adrcic1 0 Napisano 5 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2014 Witam, Miałem już stycznośc z serwisem agito.pl a mianowicie: Zgłaszałem na gwarancji serwisu agito dysk OCZ VERTEX 4. Po diagnozie w serwisu zewmętrznego jak mi powiedziano w sklepie agito, dostałem informację że dysk jest uszkodzony. A później odesłali mi inny dysk, o jak mi powiedziano lepszych parametrach. Jednak zgodnie z moją prośbą zwrócono mi całą kwotę jaka widniała na fakturze za dysk. Myślę, że z zasilaczem w razie problemów nie bedzie większego problemu, ponieważ też posiada gwarancję serwisu agito. Jednak dla pewności napiszę do agito.pl i dam znać co mi odpiszą. Pozdrawiam To rozmowa z agito.pl w sprawie gwarancji dysku OCZ ZT 550W Zachęcam do zakupu ponieważ gwarancja na dysk jest udzielana przez serwis agito http://fotoo.pl//out.php?i=715017_agito.png Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.