Skocz do zawartości

Kręcimy i5 4670k - kilka przydatnych rad co i jak??


Recommended Posts

Witam

 

Dzisiaj wieczorem mam zamiar zabrać sie za OC mojego nowego procka. Szczerze - jestem absolutnie zielony w tym temacie (tyle co poczytałem). Także prosze o garść przydatnych porad: od czego zacząć (co sprawdzić w jakie programy sie zaopatrzyć - prosze o linki), co robić pokolei (jak ustawić poszczególne parametry - napięcia, mnożniki), i na koniec jak sprawdzić czy wszystko jest ok i będzie działać przez lata :)

zaczne może od podania konfiguracji sprzętu:

 

Procesor: Intel Core i5-4670K (6M Cache, do 3.80 GHz)

Chłodzenie: Thermalright HR-02 - Macho - Black White + pasta arctic cooling mx-2

MOBO: Gigabyte G1.Sniper Z87

RAM: Crucial Ballistix 8GB (2x4GB) DDR3 1600MHz

GPU: Gigabyte GeForce GTX 780 Ti, 3GB GDDR5 GV-N78TOC-3GD

HDD + SDD:   Western Digital Caviar Blue, 3.5'', 500GB, SATA III, 7200RPM (WD5000AAKX) + GoodRam C50 120GB SATA III 2,5 RETAIL - (SSDPR-C50-120)

DVD: Asus Napęd DVD -/+RW, E-Green 24x

BUDA:  Fractal Design Define R4 Black Pearl Window USB 3.0

PSU: Superflower Golden King 750W Modular 80 Plus Platinum

 

Prosze o wasze porady, doświadczenia jak to wygląda wszystko w praktyce a także o ewentualne linki do jakiś mądrych poradników dla zielonych :)

 

Pozdrawiam

 

 

 

 

Link to post
Share on other sites

Zacznij od tego   bardzo się przydaje  dokładnie wyjaśnione co i jak  http://www.purepc.pl/podkrecanie/poradnik_jak_podkrecic_procesor_intel_haswell_pod_lga_1150?page=0,0     Z własnego doświadczenia powiem ci że podkręcanie tego procka jest banalnie   proste tzn  proste do 4200mhz  , później zaczynają się duże schody   zwłaszcza wtedy jak nie masz dobrej sztuki procesora , a zauważyłem że o takie : Dobre sztuki coraz ciężej :    . na początek proponuje  ustawić mnożnik  na x45 i napięcie V core 1.250V

Link to post
Share on other sites