Skocz do zawartości

Sprzęt do 4300 zł, możliwość OC (GRY + Praca montażowa)


Idź do rozwiązania Problem ogarnięty przez sid vicious,

Recommended Posts

[Poprzednia prośba usunięta]

Brak jakiejkolwiek odpowiedzi :( 

Więcej widziałem dzisiaj odpowiedzi w tematach "komp do 4000 tyś, nie znam się, nie wiem, złóżcie mi" niż tam gdzie są naprawdę potrzebne.
Tak więc zabrałem się za to inaczej, może teraz ktoś użyczy mi swojej wiedzy i doświadczenia w tym zagadnieniu za co dozgonnie podziękuję.

Jak w temacie komputer głównie będzie przeznaczony do grania (z możliwością OC) oraz weekendowej pracy. Zasób PLN'ów trochę spadł (4000-4300).

Jak oceniacie kompatybilność złożonego koszyka?

Głównym moim problemem jest karta graficzna, chciałbym w tym składzie zakotwiczyć GTX780 ale nie wiem jaki dokładnie czy od Gainward'a czy MSI czy jeszcze inny, a może Gigabyte Radeon R9 290 OC 4GB DDR5 512bit (1040/5000) (tylko jak wtedy wydajność karty będzie się prezentowała przy PhysX?)

 

Kolejny problem to procesor, czy różnica będzie bardzo widoczna między tym z koszyka a
Intelem Core i7-4770K? (biorąc pod uwagę że za 12-15 msc-y bd wymieniał zapewne procesor i grafikę oraz dokładał pamięć)

 

Jakieś zastrzeżenia/rady do karty dźwiękowej? Nie chciał bym tu przekroczyć 200-250 zł.

 

Widziałem iż obudowa występuje w wielu zestawach na forum (tym się sugerowałem w wyborze) ale jeśli w tej cenie są lepsze opcje z chęcią skorzystam :)

 

Ah i jeszcze płyta główna. Ta z zestawu czy może Płyta główna ASRock Fatal1ty H87 Performance, H87, DualDDR3-1600

 

Koszyk: http://www.morele.net/inventory/info/JgPX6e/


 

Edytowane przez sajmon154
Link to post
Share on other sites
  • Rozwiązanie