Skocz do zawartości

Szkoła policealna - kierunek Technik Informatyk


Recommended Posts

Cześć ,

 

Obecnie jestem studentem i mam mnóstwo czasu wolnego. Właśnie dlatego chciałbym zrobić coś więcej niż tylko papierek licencjata czy też magistra. Zastanawiam się nad szkołą policealną na ,którą mógłbym uczęszczać w weekendy. Myślę o informatyce bo interesują mnie nowinki IT, jednakże nie jestem zaawansowanym użytkownikiem komputera - chciałbym się nauczyć pracować z komputerem.

Czy wybór takiej szkoły to dobry pomysł ? 

Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...

Jestem na profilu technik informatyk w żaku i powiem szczerze że Nie polecam. 

Jeżeli umiesz składać kompy i robić coś w Windowsie to na pierwszym semestrze na 100% tego nie będzie.

Jest to informatyka całkowicie od początku.

Na 1 semestrze pierwsze 1 tydzien i 2 też będzie zamiana systemu binernego na inny. Tak naprawde nie jest ci to wogóle potrzebne.

Dopiero później zaczniesz się czegoś uczyć. Są tam lekcje praktyczne i teoretyczne. Niestety teoria musi być dobrze wykładana a niestety żak bierze najtańsze osoby które niby potrafią wszystko a tak naprawde ciężko być alfą i omegą we wszystkim. Niestety taka jest smutna prawda. Jeden nauczyciel na wszystkie przedmioty to jest porażka.

 

I aby nie było: Wyraziłem tylko swoją opinie. Nikt nie musi się z nią zgadzać.

Jak chcesz czegoś więcej wiedzieć to pisz w tym temacie.

  • Popieram 3
Link to post
Share on other sites

Witaj, po tym co napisze na pewno 95% procent ludzi mnie poszczuje, powie że piperzę głupoty, jestem niespełna rozumu ale zacznę od małego wstępu.....