Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam. Otóż nie mogę odpalić gry ponieważ brakuje mi Ramu. Mam 4 GB, a do gry potrzeba 6. Czytałem  że są jakieś cracki które pozwalają odpalić grę bez 6GB RAM. Nazywa się to bodajże RamFix. No ale mam pytanie czy jeśli użyję takiego cracka to nie dostanę bana? Ogólnie co to ma być, że ludzie którzy dali pieniądze nie mogą grać, a Ci którzy ściągnęli mogą grać. Wstyd Infinity Ward!!! 

Link to post
Share on other sites

Ogólnie to spora wtopa Activiosion, konkurencyjny BF4 działa z 4gb ramu choć trzeba zamykać wszystkie niepotrzebne aplikacje. Jeśli nie masz kasy na pamięć to spróbuj fixów, choć nie wiem jak się ma sprawa  z graniem na multi, żeby Cię przypadkiem nie zbanowali  %-)

Link to post
Share on other sites

Proszę bardzo tabelka z użyciem ramu.

 Wiecie musieli się pochwalić ze to niby next gen więc dowalili ze nie by tyle ramu potrzeba. 

 

http://gamegpu.ru/images/remote/http--www.gamegpu.ru-images-stories-Test_GPU-Action-Call_of_Duty_Ghosts-test-ghost_ram.jpg

Link to post
Share on other sites

łojejeje, zagrałem w to z 40 minut, i mam taki rozstrzał emocji od skrajnie negatywnych do mega pozytywnych, na pewno singiel lepszy niż w BF4, natomiast ta gra wygląda rodem jak sprzed 5 lat, chodzi na tym samym komputerze GORZEJ NIŻ BF4, dropy do 40 klatek to normalka, obie testowane bez MSAA reszta max, do tego ta akcja z 6GB ram, skoro sam sprawdziłem, że system pożerał 2,5GB a zużycie w grze wynosiło 4,5 GB, czyli na dobrą sprawę gra zjada 2 GB, na plus trzeba dodać że nie jest zabugowana, i oczywiście na pierwszy rzut oka lepszy singiel, i tyle. ale już czuję że gra będzie budzic kontrowersje z powodów technicznych właśnie jak ten ram, czy to że activision zakazał rozprowadzania tego fix-a, pewnie się bany posypią za jego używanie....

Link to post
Share on other sites

Szok. Już od MW3 powtarzam, że nie kupię tak słabej gry jak cod. No ale dobra kupiłem BO2 które jest takim szajsem, że już nie chciałem patrzeć na cod. No ale Ghost podobno nowy silnik, taka piękna grafika (Pieseł wow ironia) no to kupiłem i tu taka kicha. No cóż pozostaje chyba mi tylko czekać na jakąś łatkę, bo podobno już są jakieś petycje dotyczące lepszej optymalizacji. Tak wiem powinienem sprawdzić wymagania gry, sprawdziłem i uśmiałem się myślałem, że to po prostu sztuczne naciągnięcie, żeby gracz pomyślał, że to super produkcja. No cóż okazało się to prawdą bo są na prawdę zawyżone. -_- Moim zdaniem twórcy powinni w ramach rekompensaty dać graczom PC jakieś darmowe DLC http://i1.ytimg.com/vi/7riKZQbaRP0/hqdefault.jpg

No dobra przesadziłem ale mogliby naprawić to. Jeszcze na dodatek te kopiuj wklej, jest gdzieś filmik na YT pokazujący taką samą scenę w bodajże MW2 i Ghost. Jest identyczna, to o czymś świadczy. Na prawdę żałuję wydanych pieniędzy na grę. 

Edytowane przez Fugens
Link to post
Share on other sites

I po co było kupować grę od razu po premierze? Polecam oglądać TotalBiscuit'a lub jakiegokolwiek innego krytyka, najczęściej wypuszczają oni materiał w dzień premiery, a czasem nawet przed i można się przekonać, czy opłaca się wydawać kasę na daną grę. Ghosty są strasznie źle zoptymalizowane, 40GB dysku to jakiż żart, bo tekstury wcale dobrze nie wyglądają i można tak wymieniać w nieskończoność.

Link to post
Share on other sites

Witam ! Zakupiłem dzisiaj tą "super wymagającą grę" razem z ramem. Instaluję itp. Chcę włączyć grę a tu... "Error during initialization: configure.csv: EXE_ERR_COULDNT_CONFIGURE AMD Radeon HD 6750M . Beka na maksa... Co tu robić?!

Mój sprzęt:

Intel Core i5-2400s 2.50GHz

RAM:8GB

GPU: AMD Radeon HD6750M

Sys: Windows 8 x64  (Bootcamp 5.0 ,iMac mid 2011)

Link to post
Share on other sites

powoli trace juz zmysly spełniam wymagania a i tak nie moge uruchomic gry bo wywala mi bład krytyczny direct x
pomoże ktos????? grafa ma  Dx11 i oczyicie zakupiłem org gry

 

Processor Intel® Core i5 CPU M 460 @ 2.53GHz
Manufacturer Intel
Speed 2.5 GHz
Number of Cores 4
CPU ID BFEBFBFF00020655
Family 06
Model 25
Stepping 5
Revision 02

 

Video Card 1 Intel® Graphics Media Accelerator HD
Manufacturer Intel
Chipset Intel® Graphics Media Accelerator HD
Dedicated Memory 16 MB
Total Memory 16 MB
Pixel Shader Version 4.0
Vertex Shader Version 4.0
Hardware T & L Yes
Vendor ID 8086
Device ID 0046
Plug and Play ID VEN_8086&DEV_0046&SUBSYS_10041462&REV_18
Driver Version 8.683.0.0

Video Card 2 ATI Mobility Radeon HD 5730
Manufacturer ATI
Chipset ATI Mobility Radeon HD 5730
Dedicated Memory 1.0 GB
Total Memory 4.0 GB
Pixel Shader Version 5.0
Vertex Shader Version 5.0
Hardware T & L Yes
Vendor ID 1002
Device ID 68C0
Plug and Play ID VEN_1002&DEV_68C0&SUBSYS_10041462&REV_00
Driver Version 8.683.0.0
Memory 8.0 GB
Operating System Microsoft Windows 7 Home Premium Edition Service Pack 1 (build 7601), 64-bit
Service Pack 1
Size 64 Bit
Edition Home Premium
Version 6.1.7601
Locale 0415
BIOS Default System BIOS
Version American Megatrends Inc. E1675IMS VER.10D
Manufacturer American Megatrends Inc.
Date 06/02/10
Display Maximum Resolution 1366 x 768

Sound Device 1 AMD High Definition Audio Device
Driver Version 7.12.0.7717
Sound Device 2 Realtek High Definition Audio
Driver Version 6.0.1.7037
Sound Device 3 Intel® Audio dla ekran??w
Driver Version 6.12.0.3041
DVD HL-DT-ST DVDRAM GT32N
CD HL-DT-ST DVDRAM GT32N

Software
Java 10.17.2
Flash 11.9.900.117
DirectX 11.0
.NET 3.5.30729.5420
QuickTime
Adobe PDF Reader 10.1.6.1

Link to post
Share on other sites

Gdzieś w instalatorze samej gry np na płycie powinieneś mieś instalator DirectX. Uruchom go i może problem się rozwiąże. Możliwe że brakuję w systemie jakiś bibliotek tego DX. 

próbowałem zaktualizowac Dx to podczas instalki wyskakuje mi ze posiadam taka sama badz nowsza wersje bibliotek directX

------------------

System Information

------------------

Time of this report: 11/11/2013, 08:50:18

       Machine name: GE-600

   Operating System: Windows 7 Home Premium 64-bit (6.1, Build 7601) Service Pack 1 (7601.win7sp1_gdr.110622-1506)

           Language: Polish (Regional Setting: Polish)

System Manufacturer: Micro-Star International

       System Model: MS-1675

               BIOS: Default System BIOS

          Processor: Intel® Core i5 CPU       M 460  @ 2.53GHz (4 CPUs), ~2.5GHz

             Memory: 8192MB RAM

Available OS Memory: 7982MB RAM

          Page File: 2592MB used, 13368MB available

        Windows Dir: C:\Windows

    DirectX Version: DirectX 11

DX Setup Parameters: Not found

   User DPI Setting: 96 DPI (100 percent)

 System DPI Setting: 96 DPI (100 percent)

    DWM DPI Scaling: Disabled

     DxDiag Version: 6.01.7601.17514 64bit Unicode

 

------------

DxDiag Notes

------------

      Display Tab 1: No problems found.

        Sound Tab 1: No problems found.

          Input Tab: No problems found.

Edytowane przez ge600
Link to post
Share on other sites
Video Card 2 ATI Mobility Radeon HD 5730

 

 

Video: NVIDIA® GeForce® GTS 450 / ATI® Radeon™ HD 5870 or better

 

 

 

http://community.callofduty.com/community/call_of_duty/english/ghosts/blog/2013/10/23/call-of-duty-ghosts-pc-system-requirements#.UoCS0vl0nzE

 

Przy okazji możesz tu także sprawdzić. http://www.systemrequirementslab.com/cyri/

 

Edit: Doczytałem się "Mobility", więc jeszcze gorsza, laptopy nie nadają się do gier.

Edytowane przez ragon
Link to post
Share on other sites

Video Card Minimum: NVIDIA GeForce GTS 450 / ATI Radeon HD 5870 or better You Have: ATI Mobility Radeon HD 5730

Features:                                          Minimum attributes of your Video Card     Required You Have

http://d1ylr6sba64qi3.cloudfront.net/cyri/assets/images/green_checkmark_small.gif Pixel Shader version                                               5.0                                               5.0

http://d1ylr6sba64qi3.cloudfront.net/cyri/assets/images/green_checkmark_small.gif Vertex Shader version                                             5.0                                               5.0

http://d1ylr6sba64qi3.cloudfront.net/cyri/assets/images/green_checkmark_small.gif Dedicated Video RAM                                           1024 MB                                         1.0 GB


wyglada na to ze dalem sie kolejny raz wydymac i ze zakoncze współprace z seria CoD.  w ten sam sposób co z GTA4 (nasram do pudełka z grą i odesle do wydawcy)

Bilans:

+zakup org gry                                129 pln

+zakup nowego ramu (2x4Gb)           299pln

+zmarnowanie 3dni na walkę             bez komentarza

 

 

jak macie pomysły jak odpalic gre to smiało temat nadal otwarty           

Edytowane przez ge600
Link to post
Share on other sites

 

 

Doczytałem się "Mobility", więc jeszcze gorsza, laptopy nie nadają się do gier.

 

4lata temu całkiem dobrze dawal radę a z racji częstych podróży tylko lapek wchodzi do plecaka


Przecież twoja grafa nie obsługuję DX 11 porównują ja do GTS250M a wiadomo ze ta grafa ma DX 9/10

ATI Mobility Radeon HD 5730

ATI Mobility Radeon HD 5730 to przeznaczona do laptopów karta graficzna średniej klasy z wsparciem DirectX 11. Pomimo swojej nazwy nie jest ona pochodną serii HD 5700 do komputerów stacjonarnych, a tylko szybszą wersją Mobility Radeona HD 5650. W porównaniu do karty MR HD 5750 nie posiada ona opcji wyposażenia w pamięć GDDR5, ale ma wyższe taktowanie.

Wydajność powinna być odrobinę lepsza od karty GeForce GTS 250M. Oznacza to, że nowsze gry (z roku 2009) powinny działać płynnie na laptopach z MR HD 5730 na średnich lub wysokich detalach przy wybranej dość niskiej rozdzielczości (1366x768).

Aktualne ceny notebooków z ATI Mobility Radeon HD 5730

Producent ATI Mobility Radeon HD 5600/5700 Rodzina

Mobility Radeon HD 5770

400 @ 650MHz 128 bit @ 800MHz

Mobility Radeon HD 5750

400 @ 550MHz 128 bit @ 1600MHz Mobility Radeon HD 5730 400 @ 650MHz 128 bit @ 800MHz

Mobility Radeon HD 5650

400 @ 450-650MHz 128 bit @ 800MHz Nazwa robocza Madison Architecture Terascale 2 Potoki 400 - ZJC Zegar rdzenia * 650 MHz Zegar jednostek cieniujących * 650 MHz Zegar pamięci * 800 MHz Magistrala 128 bit Typ pamięci DDR3, GDDR3 Pamięć współdzielona nie DirectX DirectX 11, Shader 5.0 Pobór prądu 26 W Technologia 40 nm Wielkość laptopa średni
a to ze strony producenta: ATI Mobility Radeon™ HD 5730 GPU Specifications 
  • 627 million 40nm transistors
  • TeraScale 2 Unified Processing Architecture
    • 400 Stream Processing Units
    • 20 Texture Units
    • 32 Z/Stencil ROP Units
    • 8 Color ROP Units
  • DDR3/GDDR3 memory interface
  • PCI Express 2.1 x16 bus interface
  • DirectX® 11 support
    • Shader Model 5.0
    • DirectCompute 11
    • Programmable hardware tessellation unit
    • Accelerated multi-threading
    • HDR texture compression
    • Order-independent transparency
  • OpenGL 3.2 support1
  • Image quality enhancement technology
    • Up to 24x multi-sample and super-sample anti-aliasing modes
    • Adaptive anti-aliasing
    • 16x angle independent anisotropic texture filtering
    • 128-bit floating point HDR rendering
  • ATI Eyefinity multi-display technology2,3
    • Six independent display controllers
      • Drive up to six displays simultaneously with independent resolutions, refresh rates, color controls, and video overlays
    • Display grouping
      • Combine multiple displays to behave like a single large display
  • ATI Stream acceleration technology
    • OpenCL support15
    • DirectCompute 11
    • Accelerated video encoding, transcoding, and upscaling4,5
      • Native support for common video encoding instructions
  • ATI Avivo HD Video & Display technology7
    • UVD 2 dedicated video playback accelerator
    • Advanced post-processing and scaling8
    • Dynamic contrast enhancement and color correction
    • Brighter whites processing (blue stretch)
    • Independent video gamma control
    • Dynamic video range control
    • Support for H.264, VC-1, MPEG-2, and Adobe Flash9
    • Dual-stream 1080p playback support10,11
    • DXVA 1.0 & 2.0 support
    • Integrated dual-link DVI output with HDCP12
      • Max resolution: 2560x160013
    • Integrated DisplayPort output
      • Max resolution: 2560x160013
    • Integrated HDMI 1.3 output with Deep Color, xvYCC wide gamut support, and high bit-rate audio
      • Max resolution: 1920x120013
    • Integrated VGA output
      • Max resolution: 2048x153613
    • 3D stereoscopic display/glasses support14
    • Integrated HD audio controller
      • Output protected high bit rate 7.1 channel surround sound over HDMI with no additional cables required
      • Supports AC-3, AAC, Dolby TrueHD and DTS Master Audio formats
  • ATI PowerPlay™ power management technology7
    • Dynamic power management with low power idle state
  • Certified drivers for Windows 7, Windows Vista, and Windows XP
Speeds & Feeds
  • Engine clock speed: 650 MHz
  • Processing power (single precision): 520 GigaFLOPS
  • Polygon throughput: 650M polygons/sec
  • Data fetch rate (32-bit): 52 billion fetches/sec
  • Texel fill rate (bilinear filtered): 13 Gigatexels/sec
  • Pixel fill rate: 5.2 Gigapixels/sec
  • Anti-aliased pixel fill rate: 20.8 Gigasamples/sec
  • Memory clock speed: 800 MHz DDR3/GDDR3
  • Memory data rate: 3.2 Gbps DDR3/GDDR3
  • Memory bandwidth: 25.6 GB/sec
  • TDP: 26 Watts

czyli wychodzi na to ze ma ale nie ma

Link to post
Share on other sites

Witam.

Sprzęt z podpisu problem występuje tylko w tej grze. Otóż pojawiają się dziwne artefakty. Na początku rozgrywki na stacji kosmicznej (na całym ekranie duże latające prostokąty ) w miejscu trzymanej broni (leci od celownika jakby szaro-bury promień  )  . Teraz pojawiły się krzaczki w momencie gdy kończymy ,,sterować psem '' i widok przechodzi na naszego wojaka. Cały obraz składa się z dużych , szarych  prostokątów latających jak szalone :). Czy można coś z tym zrobić ? Problem nie występuje cały czas lecz w określonych miejscach gry. Najnowsze sterowniki beta nie pomagają.

Edytowane przez Dunny
Link to post
Share on other sites
Gość
This topic is now closed to further replies.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...