Skocz do zawartości

[MULTI] Fallout - seria


Gość usunięty

Recommended Posts

Limitu nie ma tylko czasami wyskoczy Ci Hakunin i będzie przypominał w jak ciężkim położeniu jest wioska  :P 

 

Ja tymczasem wróciłem się w FO2 trochę w tył, nawet nie tak bardzo jak myślałem ale skynet jest mój 8-) Ten to dopiero kosi w walce, także warto było się wrócić ;)

Link to post
Share on other sites

Jak ktoś szuka skutecznych fixów:

 

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=551069501&tscn=1447077828

 

Proszę bardzo, ale przy 460-ce dalej jest micro stuttering przez notoryczny brak v ramu. Generalnie wygładziło się i teraz lepiej też się celuje przez wyłączenie wygładzania tego co podajemy myszą.

 

Myślałem nad zrobieniem postaci od nowa, ale zauważyłem że inteligencja na poziomie 10 wcale jakoś super punktów nie dodaje i można sobie darować dawanie tego na 10, chyba że ktoś kocha terminale to pomaga to w złamaniu hasła. Terminal działa w sumie tak samo jak w poprzednikach(ta sama zasada, podobne słowa, puste miejsca do znalezienia w znakach), ale za to terminal nie blokuje się na zawsze. Generalnie mam już poziom 20, odkryłem jedynie kryptę 81, nie byłem nawet w Diamond City zrobiłem jednego questa dla minutemanów, ale jeszcze za wcześnie żeby coś z tym zrobić, bo teraz mam mega nieziemską zabawę w skradanie. To już rozwinąłem i wisienką na torcie jest tłumik do pistoletu, teraz to mam po prostu zabawę z wrogami, gdzie w ciemnych miejscach strzelają do mnie na ślepo i nawet jak są zaalarmowani to i tak mam gwarantowany strzał krytyczny - bajka, po prostu system skradania zrobiony jak powinno to być w poprzednikach. Pamiętam jeszcze jak w trójce mając maksymalne skradanie i perki strzelam komuś z daleka a potem i tak reszta mnie wykrywała mimo dobrego ukrycia. Zapuściłem się bardziej na południe no i w sumie każdy zamek, lokacja to dosłownie farma expa. Nabrało to tempa i czekam na trzecią rangę gun nut'a, bo chciałbym mieć tłumik w swoim karabinie, który teraz bez problemu zadaje z ukrycia 300 obrażeń. No niestety bez tłumika jest ciężko, a pistoletem nie zadaję hiper obrażeń, więc czyszczenie lokacji trochę mi zajmuje. Najważniejsze, że mogę już otwierać zamki, dosłownie każde, jeszcze tylko dwie rangi i każdy terminal jest mój, a za mistrzowskie zabezpieczenia trochę jest punktów no i są ciekawe rzeczy do znalezienia.

 

Brakuje mi tylko tych 12 dni do wypłaty i 970-ki :D

Link to post
Share on other sites

Niech dają ten patch bo dwa razy zapisy rozgrywki te szybkie zniknęły. Gra zrobiła zapis a później patrzę wcięło mi kilka godzin gry. Teraz sam robie ręcznie "sejwy".

 

BTW http://www.guru3d.com/news-story/a-fallout-4-pc-update-will-be-released-next-week.html

+ na tych sterownikach gra działa jeszcze lepiej (mimo przeznaczenia do nowego assassyna), bez znacznego grzebania w pliczkach .ini gry

Link to post
Share on other sites

nie używałem, ale ten tytuł pomimo wielu godzin wspaniałej zabawy i niemal połowie tego czasu (dodatkowo) spędzonej nad modowaniem ostatecznie zaklasyfikowałem jako klapę, przechodziłem kilkanaście razy pewnie coś w okolicy 20 i tylko dwa udało mi się grę ukończyć, w pozostałych przypadkach rozgrywkę kończył bug uniemożliwiający wczytywanie save'ów i nie ma w moim przypadku obejścia, stosowanie wszelkich zewnętrznych programów, brak autosave ostatecznie i tak kończyło się crashem... o losowym wywalaniu do pulpitu nawet nie wspominam i to F4 jest zbugowany, dobre

Link to post
Share on other sites

No nie do końca, fallout 1 i 2 miał dosłownie pustkowia, mapa była potężna a osady były rozmieszczone realistycznie daleko, idąc np z krypty do cienistych piasków na mapie podróży zajmowało to z 15 sekund ale w czasie gry było to powiedzmy z tydzień wędrówki, było to mega klimatyczne a w dwójce dostawaliśmy samochód którym można było szybciej popylać po całej mapie, niemniej i tak proporcje odległości między miastami były zachowane podróż z krańca mapy na drugi to w czasie growym jakieś 3 miechy, wiadomo że w sandboksie musieli iść na kompromis ale przykładowo taki morrowind miał całkiem ogromne przestrzenie i czuło się podróż i odległość między krainami i osadami i wyglądało to dość naturalnie, a nie wiem ile by się szło z buta mape z końca na koniec ale pewnie z godzine czasu rzeczywistego, a nudy nie było bo wszędzie się znalazł jakiś grobowiec, jaskinia, kopalnia, NPC w kłopotach i tak dalej

Edytowane przez jarnuszkiewiczm
  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

hehe nie mogę z Wami :)

Tak mi się tylko powiedziało a Wy od razu otwarta dyskusja haha

Jakbym wam teraz rzucił jakiś temat o skórce chleba też byście podjęli zawzięcie?

Gra kupiona teraz tylko 5h ściągania więc dziś nie zagram ...ale jak się jutro dorwę to ##$%^# Kill'em all

Link to post
Share on other sites

Generalnie akcja rozgrywa się wokół tamtejszego bostonu i trudno żeby było mało lokacji i wędrówka była długa, dziwię wam się z tym stwierdzeniem. Owszem nawet w NV trzeba było się nachodzić i tam było w miarę pusto jak mam to porównać do 4.

Link to post
Share on other sites

No nie do końca, fallout 1 i 2 miał dosłownie pustkowia, mapa była potężna a osady były rozmieszczone realistycznie daleko, idąc np z krypty do cienistych piasków na mapie podróży zajmowało to z 15 sekund ale w czasie gry było to powiedzmy z tydzień wędrówki

Ile trwa dzień w FO4? 24 minuty? 48?

 

 

 

set timescale to <scale> - sets the timescale, the ratio determining how fast game time moves relative to real time; the default setting is 30. For example, setting the timescale to 1 would cause one second to pass in game time for every second in real time.

Więc co 2 sekundy w grze mija minuta.

 

Czyli tak, mapa w FO1 i FO4 była duża bo timer gry zasuwał jak durny czy ja czegoś nie załapałem?

Link to post
Share on other sites

o co innego im chodzi, natomiast porównywanie otwartego świata do zestawu lokacji z "podróżą w między czasie" jaki był w F1/2, czy współcześnie w Wastelands 2 jest trochę IMO bez sensu, bo to dwa całkiem inne podejścia

 

a propos timescale to jedna z pierwszych rzeczy jakie zmieniam w grach bethesdy, z modami na jedzenie/picie/sen można skrajnie się wykończyć prostym fast travelem :P

Link to post
Share on other sites

Ile trwa dzień w FO4? 24 minuty? 48?

 

 

 

Więc co 2 sekundy w grze mija minuta.

 

Czyli tak, mapa w FO1 i FO4 była duża bo timer gry zasuwał jak durny czy ja czegoś nie załapałem?

Pograj w jedynkę czy dwójkę to będziesz wiedział czemu mapa była duża :D Dodajmy do tego brak szybkiej podróży i miejsca gdzie non stop atakowali mutanci i centaury, albo ogniste gekony i wówczas wędrówka przykładowo do RNK albo San Francisco to było przedsięwzięcie. Apropo fast travel to chyba to mi najbardziej przeszkadza w grach bethesdy, oczywiście nikt nam nie każe się teleportować po lokacjach ale skoro jest taka opcja to wiadomo że każdy z lenistwa korzysta. To mi się podobało w morrowindzie że albo łazik i łodzie i szukanie połączeń do większych lokacji albo piesza wędrówka do różnych ruin i podziemi i to wymuszało przygotowanie się do podróży i każda wyprawa była ciekawa, skyrim mi się mega podobał ale wiele stracił przez uproszczenia, skoro były stajnie i wozy to po co jeszcze szybka podróż, starczyły by stajnie i zwoje interwencji bóstw, tak samo fallout, mogli rozwiązać to za pomocą karawan do większych miast plus jakieś losowe zdarzenia typu napady na karawane.

ps. wyszła już jakaś porządna łata do fallouta?

Edytowane przez jarnuszkiewiczm
Link to post
Share on other sites

Ponoć 1.2 ma wyjść w następnym tygodniu.

 

Oby jak najszybciej załatali tą grę, bo też bym chciał sobie pograć, a to co odpaliłem u siebie po premierze było niegrywalne do tego stopnia że skapitulowałem, ale jeśli się dowiem że gra już hula i jest po beta testach to chętnie kupie znów tylko tym razem w keyshopie za 140 zł a nie za 60 euro XD

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...