Skocz do zawartości

Potrzebny bardzo wygodny headset/słuchawki+mic


Idź do rozwiązania Problem ogarnięty przez iDaft,

Recommended Posts

Udalo mi sie dogadac z wlascicielem sklepu.Dzisiaj kurier ma odebrac headset wraz z protokolem szkody.Reklamacja i walka z firma kurierska zajmie sie pan ze sklepu.Ciekawe ile cala procedura potrwa.
Niestety audeos to chyba jedyny sklep w polsce z tym konkretnym modelem.Znalazlem jeszcze pare sklepow ale tam towar sprowadzany jest zza granicy.

Musze przyznac ze moze przedwczesnie ocenilem ten sklep, moze nie będzie tak źle. Zobaczymy jak przebiegnie procedura reklamacji.

Dlaczego zawsze ja mam takiego pecha ze cos jest nie tak jak kupuje cos przez internet...

Edytowane przez renholder1987
Link to post
Share on other sites

Wydawało mi się,ze jeżeli procedurą reklamacji zajmuje się sklep to będzie to wyglądać troche inaczej.Przynajmniej tak jest w sklepie mojego szefa dajmy na to sprzeda słuchawki one nawalą przychodzi klient z paragonem,szef wymienia i reklamuje te co dostał.Jeżeli sprzeda coś przez net działa to podobnie zamawia kuriera daje nowe i nadaje polecenie odebranie starych.Kurier przywozi nowe klientowi i zabiera uszkodzone,które szef sobie później reklamuje na hurtowni.Bez problemów zero stresu,klient zadowolony(taki kupi u nas ponownie).

A ja tu 3 dni na kuriera poluje żeby spisać protokół,sprzedawca ma w nosie jak uszkodzony sprzęt do niego dotrze.Ale ok mam to gdzieś zapłaciłem za przesyłke i chce sprawne słuchawki...

Postaram się informować jak to się skończy.Na chwile obecną sklep mam na celowniku ale na razie działa podobnie do ram.net.Co do minirecki zobaczymy...

Edytowane przez renholder1987
Link to post
Share on other sites

1. Sprzedawca słabo zabezpieczył - winny

2. Kurier grał w piłkę - winny

3. Ty nie sprawdziłeś przesyłki nawet pomimo tego że przyszła strasznie poobijana - winny

 

W mojej opinii wina leży po każdej stronie po trochu.

Osobiście zawsze przeglądam paczkę czy nie jest jakaś poobijana.... nawet jeśli nie jest to często i tak na szybkiego zaglądam przy kurierze do środka zobaczyć czy przynajmniej dostałem to co powinienem.

Zwaliłeś sprawę z tym że nie sprawdziłeś paczki pomimo że przyszła w tragicznym stanie i teraz jest jak jest.

 

Kiedyś zamawiałem suplementy i podczas przeglądania zobaczyłem że brakuje jednej rzeczy. Kurier sekundę później wyciągnął telefon i już wykręcał numer do nadawcy co mnie w sumie zdziwiło  :P Dobrze że w porę zorientowałem się iż tą jedną rzecz wyrzuciłem razem z papierami które wypełniały paczkę.

 

Cała sprawa będzie się rozstrzygać pomiędzy sklepem a firmą kurierską. Dokładniej o to czy sklep źle zabezpieczył czy kurierzy zbyt ostro się z nią obchodzili. Sklep o ile jest dobry po zapoznaniu się ze zdjęciami powinien oraz obejrzeniu uszkodzenia słuchawek z miejsca powinien wysłać nowe.

Edytowane przez DyndaS
Link to post
Share on other sites

Wiem,ze powinienem coś zrobić jak odbierałem paczke.To nie był pierwszy raz kiedy opakowanie było tak styrane,ale w środku zawsze wszystko było ok z towarem.Raz nawet zrobiłem wojne kurierowi o opakowanie,kazał przy nim otworzyć i okazało się,ze wszystko z towarem ok.Aż zrobiło mi się głupio.Akurat w ten poniedziałek miałem urwanie d... na serwisie.Paczka miała być doręczona na adres domowy a kurier po znajomości podrzucił mi ją do pracy.Więc nie robiłem wojny bo nie miałem na to czasu,liczyłem,ze w środku wszystko będzie ok.

 

Jest to uciążliwe i przysporzyło mi sporo niepotrzebnych nerwów ale na razie jeszcze jestem dobrej myśli.Dam panu ze sklepu szanse z racji,że to mój pierwszy zakup.

Link to post
Share on other sites

Troche się naczekałem,nerwów było sporo ale w końcu doczekałem się headsetu.Pan ze sklepu troche zwlekał z wysyłką bo nie miał towaru na podmianke.Potem przyszły tylko białe i czerwone.Więc zapytałem czy nie będzie to dla nich problem zmienić zamówienie na białe i chyba załapałem się na ostatnią sztuke bo zostały tylko czerwone.

Sklep otrzymał protokół i uszkodzone słuchawki i teraz będzie walczył z UPS o zwrot kasy zapewne.Dla mnie najważniejsze,ze w końcu dostałem upragniony headset :D

Po pierwszym dniu jestem bardzo zadowolony.Wygodne,czysto grają,mikrofon dobrze zbiera,nic nie szumi,trzeszczy,brzęczy.Praktycznie jak by wyprodukowane dla mnie:)

W skali od 1 do 6 daje 5+ bo jednak dosyć mocno zaciskają się na głowie co w połączeniu z moimi okularami troche uwiera:/ W końcu słuchawki w których moge grać po 8h :D

 

Bardzo dziękuje użytkownikowi iDarf za doradzenie tego modelu.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Troche się naczekałem,nerwów było sporo ale w końcu doczekałem się headsetu.Pan ze sklepu troche zwlekał z wysyłką bo nie miał towaru na podmianke.Potem przyszły tylko białe i czerwone.Więc zapytałem czy nie będzie to dla nich problem zmienić zamówienie na białe i chyba załapałem się na ostatnią sztuke bo zostały tylko czerwone.

Sklep otrzymał protokół i uszkodzone słuchawki i teraz będzie walczył z UPS o zwrot kasy zapewne.Dla mnie najważniejsze,ze w końcu dostałem upragniony headset :D

Po pierwszym dniu jestem bardzo zadowolony.Wygodne,czysto grają,mikrofon dobrze zbiera,nic nie szumi,trzeszczy,brzęczy.Praktycznie jak by wyprodukowane dla mnie:)

W skali od 1 do 6 daje 5+ bo jednak dosyć mocno zaciskają się na głowie co w połączeniu z moimi okularami troche uwiera:/ W końcu słuchawki w których moge grać po 8h :D

 

Bardzo dziękuje użytkownikowi iDarf za doradzenie tego modelu.

 

Witam.

 

W przypadku uszkodzenia przesyłki, nadawca (my) nie jesteśmy w stanie nic zrobić bez protokołu szkody. Więc nie do końca ktoś ma to w 'd..', a zwyczajnie ma związane ręce. Jeśli protokół otrzymamy, to reszta leży po naszej stronie (reklamacja u przewoźnika), a klient otrzymuje nowy towar.

To firma zewnętrzna (UPS) dostarcza przesyłki, więc nie możemy brać odpowiedzialności za ich poczynania z paczkami - produkt od nas wyjechał w stanie nienaruszonym, solidnie zapakowany. Solidnie, ponieważ są to 5-warstwowe kartony robione dla nas na zamówienie i produkt zawsze jest w nich unieruchamiany (torebki powietrzne w tym wypadku).

W kartonach o takiej grubości docierają do nas przesyłki zagraniczne z kilkudziesięcioma sztukami słuchawek i póki co żadna nie była uszkodzona, a tutaj udało im się zmasakrować dwa opakowania + jeszcze same słuchawki...

 

 W każdym bądź razie ciesze się, że słuchawki się spodobały i życzę, by wózki widłowe omijały Pańskie (oraz nasze) paczki  w przyszłości ;)

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...