Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam, mam zamiar kupić sobie nowy telefon, spędziłam ostatnio trochę czasu aby coś znaleść i udało mi się kilka wytypować:

1. Alcatel One Touch XPop

2. MyPhone Next

3. Prestigio MultiPhone 4055 DUO

4. Prestigio MultiPhone  4044 Duo

 

Zależy mi aby to był telefon nie przekraczający 700 zł, dostępny w sklepach tj. EURO, Komputronik itd, bo najprawdopodobniej wezmę go sobie na raty.

Chciałabym, aby miał:

- 4-5 cali

- Anroid

- stosunkowo dobry odtwarzacz muzyki

- w miarę dobry aparat koniecznie z lampą błyskową

- dobrą baterię, którą nie będę musiała ładować codziennie lub 2 razy dziennie przy średnim użyciu telefonu

- chciałabym również, aby telefon się zbyt często nie zawieszał i działał dosyć płynnie, choć wiem, że przy niskobudżetowych smatfonach może być to częsty problem.

 

Bardzo proszę o pomoc, ponieważ nie znam się za bardzo na telefonach a nie chcę kupić jakiegoś badziewia.

Link to post
Share on other sites

Nokia Lumi odpada, kompletnie mi się ten telefon nie podoba i wiele złego o nim słyszałam bezpośrednio od włacicieli. Xperia M jest zbyt droga. Poczekam jeszcze na jakieś konkretniejsze wiadomości odnośnie Goclever, bo póki co niewiele wiadomo, telefon jest dopiero w przedsprzedaży. Wydaje się być idelany, ale podejrzewam, że w sklepach będzie dosyć drogi.

 

Jakieś inne propozycje?

Zna ktoś te telefony o których wspominałam na początku? Może z tego coś uda się wybrać?

 

Nie jestem przekonana do windowsa, niewiele o nim wiem, niewiele słyszałam, bo najbardziej znyny jest android i jest bardzo dużo aplikacji z nim związanych.

Jeśli z windowsem to co konkretnie?

Link to post
Share on other sites