Skocz do zawartości

Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Słuchawki portable do 100, max 150zł

słuchawki portable 100zł 150zł sony mdr-zx300

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 kirito

kirito
  • Nowicjusz

• 4 postów

Napisano 08 listopad 2013 - 00:23

Witam serdecznie. Planuję zakupić słuchawki do autobusu/pociągu. Obecnie posiadam JVC HA-G101 jednak jak dla mnie...w domu pięknie , czysto , wyraźnie , bass jakiś jest , jednak na zewnątrz (na ulicy , w autobusie , pociągu , samochodzie) , mimo iż mam głośność na 100% , słychać wszystko z zewnątrz a dźwięk dosyć słabo. Nie znam się na słuchawkach , nie wiem czy są to tzw. "otwarte" czy "zamknięte" jednak potrzebuję słuchawek z dobrym wytłumieniem otoczenia (jeśli jest to możliwe , całkowite odizolowanie się). Drugi negatyw w JVC to 3 metrowy kabel , jak dla mnie uciążliwe. Trzeci negatyw - duże , nie przyjemnie nosi się je na małych uszkach.

Budżet: Najlepiej 100zł , w wyjątkowych okolicznościach (dla wygłuszenia , jakości dźwięku) do 150zł.
Źródło : Głównie Galaxy Mini , czasami Xperia J / PSP.
Oczekiwania: Głównie Izolacja otoczenia oraz wygląd. Poboczne: głośność , nie za długi kabel (do 2m?).
Muzyka : Cóż , zaraz pewnie ktoś mnie zjedzie jednak słucham jakby to powiedzieć.. azjatyckiej muzyki (Japońskie , Koreańskie , Soundtracki z anime itp). Głównie pop i rock. np. http://www.youtube.c...h?v=NzzZ-9TE5L4

Propozycja: Sony MDR-ZX300 (mógłbym je kupić dzisiaj). Czy te słuchawki spełniłyby moje wymogi?

Za wszelką pomoc serdecznie dziękuje : )

• 0

AsRock H81M | Celeron G1840 | CPU Box Cooler @1100rpm | 4GB DDR3 | iGPU (HD7770 w drodze) | WD Green 500GB | SilentiumPC Vero L1 500W | "No-name" Case

PW: Kupić Zalmana R1 czy Antec VSP5000 ?

#2 rekkluse

rekkluse