
Najlepsza odpowiedź randallandhopkirk, 10 listopad 2013 - 15:00
Porównywałem pojedyncze GTX460 do GTX760 jak i w SLI, i generalnie nieco większa jest różnica w SLI, ale i tak w przypadku pojedynczej karty to jest około 220 - 250 procent różnicy. Za chwile sprawdzę jak wygląda jedna karta w Metro 2033.
A więc na jednej GTX760 sprawa wygląd tak. Podaje minimalne FPS odczytane z ekranu wbudowanego benchmarku w Metro 2033, bo w logu generowanym przez benchmark zawsze mam wpisane minimalne FPS 21.34 (niezależnie od ustawień) dla szóstej klatki testu - czego nie liczę bo to jest na totalnym blackoucie.
Średnia dla 5-6 przejść (minimalne różnice na poziomie 1 do 2 FPS dla poszczególnych przejść).
Włączone DOF (niewielki wzrost FPS przy wyłączonym DOF, więc nie biorę tej ewentualności pod uwagę)
Włączone Advanced PhysX (lekki boost minimalnego FPS przy włączonym)
DirectX 11, filtrowanie 16x
HIGH + AAA 70 FPS
HIGH + 4xMSAA 55 FPS
VERY HIGH + AAA 40 FPS
VERY HIGH + 4 MSAA 30 FPS
Oczywiście średni i maksymalny FPS jest dużo większy ale to minimalny w przypadku Metro 2033 jest naprawdę istotny.
Na moje oko tryb HIGH + 4xMSAA daje idealną płynność i super grywalność na jednej GTX760.
Pojedynczy GTX460 w takich warunkach klękał i błagał o litość, dopiero tryb MEDIUM + AAA + Advanced PhysX bez DOF i przy filtrowaniu 4x był w miarę dobrze grywalny (minimum FPS około 38). Tak więc różnica jest ogromna.
Testy przeprowadziłem na sterownikach Nvidia 331.58 bez zainstalowanego Experience.
Przejdź do postu