Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

GTX 650 Ti Boost 1gb, problem ze stabilnością w grach.

NiestabilnaGTX650ti boostŚciny wykorzystanie %Gpu spadki FPS zacina

Najlepsza odpowiedź Marcin.mag, 01 listopad 2013 - 01:08

Jak dla mnie to za mało ramu na grafie (z tym nic nie zrobisz) i na mobo , dołóż jeszcze 4 gb  i będzie na pewno lepiej  , ale cudów się nie spodziewaj.

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
44 odpowiedzi w tym temacie

#21 Blacksoul_pl

Blacksoul_pl
  • Nowicjusz

  • 10 postów

Napisano 07 listopad 2013 - 21:40

To co w końcu pomogło ?

Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2


  • 0

#22 apuk666

apuk666
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 11 postów

Napisano 07 listopad 2013 - 22:33

Zmiana karty na wersje 2GB. Akurat miałem farta, bo jeszcze na tym zarobiłem. Nie reinstalowałem systemu. 1GB kupiłem za 540zł z wysyłką jakiś miesiąc temu, a sprzedałem za 620zł. Nową (2GB) kupiłem za 500zł.


  • 0

#23 Blacksoul_pl

Blacksoul_pl
  • Nowicjusz

  • 10 postów

Napisano 07 listopad 2013 - 22:40

Ja posiadam gtx 650ti 2gb i mam spadki fps :( Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2

Użytkownik Blacksoul_pl edytował ten post 07 listopad 2013 - 22:41

  • 0

#24 Marcin.mag

Marcin.mag
  • Dyskutant

  • 175 postów
  • 3DMark 06:(3Dmark11) 8885

Napisano 07 listopad 2013 - 23:29

Ja posiadam gtx 650ti 2gb i mam spadki fps :( Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2

Napisz coś więcej , jaki sprzęt , system , w jakiej grze masz spadki (domyślam się że w bf4) itp.


  • 0

i7 3770k , GA-Z77X-UD4H (rev. 1.0) , Noctua NH-D14 , EVGA gtx 670 FTW , Kingston 1600 16gb , SSD OCZ Vertex 4/120GB , Seasonic X 650W

 


#25 rangerson

rangerson
  • Gaduła

  • 369 postów

Napisano 07 listopad 2013 - 23:45

Wow da się jeszcze grać na grafice z 1gb vram ?
Każdy nowy tytuł wykorzystuje ponad 1.5 gb vram.
Zresztą miałem przyjemność z gtx 650 ti boost 1 gb wersja. W bf3 wszystko ultra miałem freezy dopiero przesiadka na hd 7850 2gb wyeliminowała te problemy.
Więc dalej ufajcie nieomylnym testom z PClab.

Wysłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2


  • 0

Spoiler

 

 


#26 apuk666

apuk666
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 11 postów

Napisano 08 listopad 2013 - 02:11

*Up. Nie. Na tej 1Gb'owej 650 ograłem niejeden nowy tytuł, np. Metro LL, COJ Gunslinger i starszych kilka: BF3, Crysis2, Skyrim. I wiesz co? Zaskoczę Cię. Zero zwiech. Pojawiały się dopiero w prawdziwych killerach kart, takich jak BF4 ( mimo, że niezbyt ładny), GTA4, Crysis3. Tak odnośnie ostatniego zdania. Dalej ufaj jednorożcom.


  • 0

#27 Blacksoul_pl

Blacksoul_pl
  • Nowicjusz

  • 10 postów

Napisano 08 listopad 2013 - 06:37

RAM - Kingston 4GB
Procesor - Intel core i5 3470
Karta graficzna - geforce gtx 650ti 2gb od gigabyte z chłodzeniem windforce
Dysk - segate 500gb
Płyta główna jakaś gigabyte nie pamiętam

Zwiechy mam w bf4 ze stałych 60 gdy nic przed oczami się nie dzieje
Do 5-1 fps gdy ktoś do mnie strzela
W bf3 na ultra mam stałe 50fps

Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2


  • 0

#28 Marcin.mag

Marcin.mag
  • Dyskutant

  • 175 postów
  • 3DMark 06:(3Dmark11) 8885

Napisano 08 listopad 2013 - 10:08

Ramu brakuje , bf4 potrzebuje 8gb żeby chodził w miarę normalnie.Przy 4gb system zaczyna używać pagefile na dysku , a Ty masz wolny hdd i tu zaczyna się problem.Przy dysku ssd i 4gb ramu pewnie byłoby ok.Wniosek jest taki , dołóż choć ze 4 gb na mobo tak żeby razem było 8gb ramu i powinna być widoczna poprawa.Proc , hdd i grafika są wystarczająco wydajne żeby zapewnić w miarę płynną grę.


  • 0

i7 3770k , GA-Z77X-UD4H (rev. 1.0) , Noctua NH-D14 , EVGA gtx 670 FTW , Kingston 1600 16gb , SSD OCZ Vertex 4/120GB , Seasonic X 650W

 


#29 Blacksoul_pl

Blacksoul_pl
  • Nowicjusz

  • 10 postów

Napisano 08 listopad 2013 - 11:39

Dzięki mam zamiar kupić dodatkowe 4GB i zobaczę jak będzie działało

Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2


  • 0

#30 Psiooki

Psiooki
  • Pasjonat gier

  • 27 postów
  • Miejscowość:Września

Napisano 08 listopad 2013 - 20:01

Ciekawe jest to wszystko co piszesz ale ja na identycznej karcie z 1 GB ramu gram Battlefielda 4 w 1920x1080 i detalach ultra bez żadnych spadków, więc nie dociekiwałbym się tutaj winy małej pamięci na karcie. Mam wgrane najnowsze sterowniki.  Czy zasilacz też wymienieś czy samą kartę?


Użytkownik Psiooki edytował ten post 08 listopad 2013 - 20:04

  • 0

Płyta główna: Gigabyte GA-M55S-S3, Procesor: Athlon X4 640 3.0Ghz, Pamięć: Kingston 6 GB DDR2 800Mhz, Karta graficzna: Gigabyte GeForce GTX 650Ti Boost 1GB, Dysk: 250 GB, Zasilacz: Chiefftec 500W


#31 rangerson

rangerson
  • Gaduła

  • 369 postów

Napisano 09 listopad 2013 - 00:18

@UP Ciekawe jak sprawuje się wydajność na mapie powyżej 50 graczy. Na mojej starej 1 gb miałem problemy już w bf 3. Ciekawi mnie przypadkiem czy nie była uwalona bo tak mnie wkurzały sciny jak szybko kupiłem tak i sprzedałem. To według was ile pamięci RAM trzeba dziś 16 gb ? Ciekawi mnie to. W bf 4 all na ultra i może mam 2 cięcia dziennie i wątpię czy przez ram. Wysłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2

Użytkownik rangerson edytował ten post 09 listopad 2013 - 00:21

  • 0

Spoiler

 

 


#32 Nowaj

Nowaj
  • Nie wstydzę się konsoli.

  • 17851 postów
  • Miejscowość:Bydgoszcz
  • 3DMark 06:Fire Strike - 16k

Napisano 09 listopad 2013 - 00:18

Już tak z tym ULTRA nie przesadzaj, chyba, że lubisz pokaz slajdów...

 

http://www.purepc.pl...radeon?page=0,3

 

I to z 3960 @ 4,5 GHz, którego z twoim Athlon'em dzielą lata świetlne.


  • 0

i7 6900K / RTX 2060 / 32GB DDR4 3200MHz / Samsung 950PRO 512GB / Phanteks Enthoo Primo Philips BDM4350UC/00 / Corsair K95 RGB / Logitech G900

Playstation 4 Pro / Xbox One S / LG OLED65B7V / Denon AVR-X1300W / Jamo S626

Worklog STAR WARS FireStrike
Moderator globalny / Ekspert działów: Dyski twarde, napędy optyczne i nośniki pamięci, Karty graficzne i Zestawy komputerowe / Pełne zestawienie Ekspertów

 


#33 rangerson

rangerson
  • Gaduła

  • 369 postów

Napisano 09 listopad 2013 - 00:29

Obejrzałem twoją tabelke. U mnie wszystko na ultra bez msaa program od amd pokazuję że średnia klatek na sekundę wynosi 53. Mam także proca z muzeum. Ta Twoja strona ma wyssane z palca fps' y. Tym bardziej że jest robiony w ulubionym przez portale www na zabugowanej mapie gdzie dropy to normy. Update Data testu 01.10 rly ? Na prawdę muszę się mocno powstrzymywać co o Tobie myślę. Niezły troll. Wysłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2

Użytkownik rangerson edytował ten post 09 listopad 2013 - 00:34

  • 0

Spoiler

 

 


#34 apuk666

apuk666
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 11 postów

Napisano 09 listopad 2013 - 00:48

Haha, Psiooki. Dobry kit,jaką bajeczkę mi jutro opowiesz na dobranoc? Tak serio dziwią mnie spadki fps u BlackSoul_pl, ponieważ też mam 4Gb ram i hula bez zwiech. No ram wystarczy normalnie + masa odpalonych programów w tle (nawet Sandbox2, ok 900Mb) Dlatego skłaniałbym się ku oprogramowaniu. Zwykła 650Ti jest mniej/więcej wydajności GTX560 (do którego mam dostęp) i powiem, że problem również występuje. Dopiero na low chodzi cacy ( co jest po prostu chore, bo gra jest średnia wizualnie). Pamiętajmy, że 650 ti, a 650ti boost, to jednak spora różnica.


  • 0

#35 Nowaj

Nowaj
  • Nie wstydzę się konsoli.

  • 17851 postów
  • Miejscowość:Bydgoszcz
  • 3DMark 06:Fire Strike - 16k

Napisano 09 listopad 2013 - 00:49

http://www.bf4blog.c...cpu-benchmarks/

 

Ach te wyssane z palca fps'y i złe portale, które sprzysięgły się celem podawania nieprawdziwych danych...

 

BF4 na ULTRA i średni framerate powyżej 50 klatek/s na 7850 ? Ja u siebie mam około 60, a komputer jakby troszeczkę mocniejszy...


  • 0

i7 6900K / RTX 2060 / 32GB DDR4 3200MHz / Samsung 950PRO 512GB / Phanteks Enthoo Primo Philips BDM4350UC/00 / Corsair K95 RGB / Logitech G900

Playstation 4 Pro / Xbox One S / LG OLED65B7V / Denon AVR-X1300W / Jamo S626

Worklog STAR WARS FireStrike
Moderator globalny / Ekspert działów: Dyski twarde, napędy optyczne i nośniki pamięci, Karty graficzne i Zestawy komputerowe / Pełne zestawienie Ekspertów

 


#36 ripjaw

ripjaw

Napisano 09 listopad 2013 - 00:58

u mnie w bf4(SINGLE) na 2x660 było ok 50fps na ultra (z głowy, na oko z frapsa zapamiętałem) i nie dało się grać (drgająca animacja  itd), do tego takie aktrakcje jak migające cienie (znany problem przy sli tak przy bf3 jak i bf4 przy ostatnich sterach), wyłaczenie sli nie rozwiązało problemu, rozgrywka dalej do du*y przy jednej karcie jedyne co to zniknęło to migotanie cieni, fps dalej rwie (na high, bez AA już dało rade ale jak na odgrzany kotlet i tak wina leży po stronie optymalizacji)


Użytkownik ripjaw edytował ten post 09 listopad 2013 - 01:00

  • 0

#37 apuk666

apuk666
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 11 postów

Napisano 09 listopad 2013 - 01:35

No dokładnie. To co podaje Nowaj jest suchym faktem i koniec. A to, że gry chodzą słabo, przy wyglądzie jak z kiczu ala 2007r + absolutna liniowość, to wina tylko i wyłącznie "zasranych" developerów. Spotkaliśmy się w tym momencie z nie udolną próbą manipulacji na którą niestety nie mamy wpływu.

 

Ps. Co do odniesienia "zasranych" miałem na myśli bardzo często spotykany zwrot podczas rusyfikacji Polski odnośnie polaków szlachetnie urodzonych (najczęściej z końcówką nazwiska "ski") którzy stracili swój status. Pełny zwrot brzmiał "zasrane pany"


  • 0

#38 Marcin.mag

Marcin.mag
  • Dyskutant

  • 175 postów
  • 3DMark 06:(3Dmark11) 8885

Napisano 09 listopad 2013 - 02:09

U mnie wszystko na ultra bez msaa program od amd pokazuję że średnia klatek na sekundę wynosi 53. Mam także proca z muzeum

Żartujesz sobie co? Na jakiej mapie i na ilu graczy.Jakie masz min fpsy , do ilu spadają? , w jakim programie to mierzysz ? konkretnie .Użyj bf4 settings editor w zakładce console zaptaszkuj draw fps i powiedz jaki masz min/max na mapach np fabryka 311/sztorm na paracelach na 64 graczy w ultra 1920x1080 , nie interesuje mnie średnia 53fpsy ale max/min i czy obraz jest płynny w co wątpię (nie mylić z fps bo to nie to samo).


Użytkownik Marcin.mag edytował ten post 09 listopad 2013 - 02:17

  • 0

i7 3770k , GA-Z77X-UD4H (rev. 1.0) , Noctua NH-D14 , EVGA gtx 670 FTW , Kingston 1600 16gb , SSD OCZ Vertex 4/120GB , Seasonic X 650W

 


#39 Nowaj

Nowaj
  • Nie wstydzę się konsoli.

  • 17851 postów
  • Miejscowość:Bydgoszcz
  • 3DMark 06:Fire Strike - 16k

Napisano 09 listopad 2013 - 02:26

Był tu taki jeden, który twierdził, że na GF 8600 GT chodzi mu FarCry 3 na ultra, więc to pewnie jakiś krewniak ;)


  • 0

i7 6900K / RTX 2060 / 32GB DDR4 3200MHz / Samsung 950PRO 512GB / Phanteks Enthoo Primo Philips BDM4350UC/00 / Corsair K95 RGB / Logitech G900

Playstation 4 Pro / Xbox One S / LG OLED65B7V / Denon AVR-X1300W / Jamo S626

Worklog STAR WARS FireStrike
Moderator globalny / Ekspert działów: Dyski twarde, napędy optyczne i nośniki pamięci, Karty graficzne i Zestawy komputerowe / Pełne zestawienie Ekspertów

 


#40 rangerson

rangerson
  • Gaduła

  • 369 postów

Napisano 09 listopad 2013 - 09:51

Słuchaj Nowaj. Była już rzesza cwaniaczków z bazaru która twierdziła, że nie będzie mi chodził płynnie crysis 3 przy dużej gęstości trawy oraz przy odpowiednich ustawieniach. Przez 4 strony się ze mnie śmiali. Nagrałem film dałem jeszcze bonus msaa 4x umieściłem na YT temat umarł momentalnie. Mieli lepsze kompy a wydajność gorszą i chyba się zważyli.

 

Spoko sprawdzę i podam. Nie uwierzycie. Nagram film i temat zniknie szybko. Jestem maniakiem płynności i nie gram na spowolnieniach. Mam monitor 19 cali więc nie ma full hd.

 

Zagrałem na 62 graczy fabryka pomimo, że nie lubię tak tłocznych map.

Ustawienia all ultra bez msaa oraz AA. Skalowanie rozdzielczności 125%. Rozdzielczość ekranu: 1440x900.

Max FPS: 90

Min FPS: 43

Średnia na oko FPS: 50-55.

 

Mam nagrany film to z niego są te FPS. Mogę wrzucić na neta jak nie ufacie mi.

Wiem, że nie mam full hd przez to wyniki mogą być lepsze. Wyłączony msaa oraz AA ale skalowanie rozdzielczości na 125% to taki myk. Przez to nie ma poszarpanych tekstur a grafika ładniejsza i przedewszystkim płynna na takim FPS.

 

BTW. Nowaj nie życzę sobię obrażania mojej osoby insuacją do jakiegoś twojego przeszłego doświadczenia z kimś innym.


Użytkownik rangerson edytował ten post 09 listopad 2013 - 11:19

  • 0

Spoiler

 

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: NiestabilnaGTX650ti boostŚciny, wykorzystanie, %Gpu, spadki, FPS, zacina

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych