Skocz do zawartości

Pomoc przy podkręceniu GTX460SE i FX8120


Recommended Posts

Witam czy mógłby ktoś przeprowadzić mnie przez temat podkręcania procka, nie jestem aż tak zielony więc trochę zrozumiem.
U nas na forum jest temat odnośnie podkręcania bez odblokowanego mnożnika,a odnośnie odblokowanych powiedział że wystarczy zmienić Clock Ratio jednak słyszałem że przy odblokowanych trzeba zmieniać inne parametry tylko jakie ?
I jak jest z tymi V im mniej tym lepiej czy jak to jest ? Mógłby ktoś wytłumaczyć ?


A co do karty to jak się ja podkręca, ile mogę,  jakie są konsekwencje, czy warto na takiej starszej grzałce coś kręcić? Podniosą się temp. ?

Link to post
Share on other sites

Wiesz co nie wypowiem się w sprawie fx'a bo zgaduję, że masz UEFI a nie miałem z nim do czynienia ale mogę się wypowiedzieć w sprawie tego gtx'a. Od jakiej firmy masz tego 460 SE ? I oczywiście standardowo jaki masz zasilacz, płytę główną (dobra to już wiem)  ;)

Edytowane przez _LoKi_
Link to post
Share on other sites

No to zasilacz w porządku, spokojnie uciągnie OC tego sprzętu. A co do tego gainwarda  to Ty masz model chłodzenia bez żadnych rurek cieplnych tylko sam czarny radiator tak? Jeśli tak to pewnie musi ci się trochę grzać  :D Jeśli jeszcze nie masz programu do podkręcania kart graficznych to polecam Ci MSI Afterburner bardzo fajny i przyjemny programik :)

A jak podkręcać?

Od razu mówię abyś nie ruszał napięć (jest szansa, że i tak masz tą opcje zablokowaną) bo to znacznie podniesie temperatury karty i jej sekcji zasilania (która mogłaby się w takiej sytuacji spalić)