Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję

Aktualizacje statusów


Zdjęcie

KamellotK1

Nie ma to jak reklamacje w Morele. Głośniki blisko miesiąc na reklamacji, dziś pytam się co tam jak tam a Ci z czymś takim: "w dniu wczorajszym otrzymałam informację od dystrybucji, iż głośniki o tym numerze seryjnym nie pochodzą od nas. Czy mogłabym w związku z tym otrzymać od Pana fakturę zakupu w celu potwierdzenia zakupu?" Bareja wiecznie żywy ...
29 maj 2020 10:02
  • maxxam97 - zdjęcie
    maxxam97
    Akurat ja składałem ludziom kompy "na zamówienie". Z morele miałem największy problem. Wyglądało to tak, że robiłem zamówienie na swoje konto, klient ze mną jechał po odbiór, opłacał, a ja mu to składałem. Otóż nie wiem czy wiecie, ale żeby złożyć reklamację trzeba obowiązkowo złożyć ją z maila na które było zamówienie. Nie masz dostępu do maila? Według morele przekreśla to Twoją gwarancję. Pomijam fakt, że to niezgodne z prawem konsumenta... Jakakolwiek chęć przekierowania konwersacj...
    30 maj 2020 01:15
  • maxxam97 - zdjęcie
    maxxam97
    konwersacji- całkowicie bezskuteczna. Chcieli rozmawiać tylko i wyłącznie ze mną. Nawet po upoważnieniu tamtej osoby do korespondencji...
    30 maj 2020 01:16
  • 1234567890 - zdjęcie
    1234567890
    kupują pół towaru z gwarą pół bez i jest dużo taniej. Bo nie przypuszczają że dużo się zepsuje, potem takie cyrki.
    30 maj 2020 17:46