Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję

Aktualizacje statusów


Zdjęcie

Pankracy666

Sendit.pl i DPD - zaginiona przesyłka, jak to ogarnąć? W paczce głównie spożywcze rzeczy na około 500 zł. Brak paragonów bo kto normalny trzyma takie rzeczy po 2-3 tygodnie. Ktoś coś podpowie?
18 lut 2019 09:23
  • slo1q - zdjęcie
    slo1q
    Jako ktoś, kto wysyła kilkanaście paczek dziennie przez DPD od lat powiem jedno: jesteś w du**e. Jeżeli nie masz możliwości udowodnienia wartości zawartości przesyłki, zwrócą Ci może z 30%, jeżeli cokolwiek w ogóle będziesz w stanie ugrać.
    18 lut 2019 10:49
  • kubbak - zdjęcie
    kubbak
    No z DPD to przeboje jeżeli chodzi o reklamacje. Raz wysłałem klawiaturę, do klienta doszła w kawałkach (bodaj wszystkie klawisze wyskoczyły). Protokół zrobiony na drugi dzień (tego samego dnia kurier nie miał czasu), 30 dni czekania na odp i: protokół zrobiony za późno. W regulaminie mają 7 dni. Poszła reklamacja, kolejne 30 dni, bez odpowiedzi, 31. dnia identyczna formułka. Na szczęście czasu regulaminowo mają 30 dni więc musieli wypłacić odszkodowanie.
    18 lut 2019 15:59
  • Pankracy666 - zdjęcie
    Pankracy666
    Dzięki za info. Sendit umywa ręce. Każą się zgłosić bezpośrednio do dps....
    20 lut 2019 12:28