Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję

Aktualizacje statusów


Zdjęcie

mi96

Pękła mi klapka w Galaxy S5 (wymienialna). Orientuje się ktoś, czy sklep przyjmie mi telefon na gwarancje z pękniętą klapką czy lepiej ją wymienić/oddać bez?
13 lut 2017 16:31
  • TheDawidex - zdjęcie
    TheDawidex
    "Nie przyjmą, bo jest jakby nie patrzeć niekompletny. A przy każdej gwarancji musisz posiadać nawet pudełko z wszystkimi akcesoriami." Nie jest to prawda panie kolego, ostatnio wysyłałem na gwarancję moją s5tkę, nie dawałem kompletnie nic dodatkowego - tylko telefon z papierami. Słuchawki, ładowarka, etui zostało u mnie.
    14 lut 2017 14:25
  • wandal - zdjęcie
    wandal
    Dokładnie tak, jak napisał kolega wyżej. Brat oddawał 2 miesiące temu Huawei-a P8 Lite na gwarancję (w Play). Do serwisu poszedł sam telefon + papiery serwisowe operatora. Dowód zakupu wyłącznie w celu weryfikacji telefonu przez osobę pracującą w salonie. Z serwisu wrócił nowy P9 Lite, w fabrycznym zestawie jak z salonu (zaplombowany w nowym pudełku). O pudełko i akcesoria od starego telefonu nikt nie pytał - serwisuje się tylko i wyłącznie urządzenie i tylko na nie jest 24 miesięczna gwarancja.
    14 lut 2017 15:47
  • mi96 - zdjęcie
    mi96
    Telefon przyjęli, powiedzieli, że równie dobrze mógłbym iść do sklepu obok i kupić tą klapkę za 15 zł
    15 lut 2017 00:35