Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję

Aktualizacje statusów


Zdjęcie
  • Biafra - zdjęcie
    Biafra
    Trudno się jednak nie zgodzić z tym że Mantle wiele dobrego zrobiło- pokazało że można i zapędziło konkurencję do pracy nad DX12.
    03 mar 2015 12:09
  • kubas246 - zdjęcie
    kubas246
    Powiedziałbym, że tym samym swoje zadanie spełniło.
    03 mar 2015 12:34
  • saddam - zdjęcie
    saddam
    Jasne. Mantle akurat zmusiło najwieksze molochy(MS, nVidia, Khronos) do działania, a przede wszystkim skupili się na głównym problemie graficznych API z przetwarzaniem draw-call's.
    03 mar 2015 13:01