Skocz do zawartości

Instalacja systemu windows od nowa


Idź do rozwiązania Problem ogarnięty przez lukasz272015,

Recommended Posts

Witam.

Mam problem oraz prośbe,a więc mam od dłuższego czasu laptopa i już tak muli tnie się że nawet recover nie poskutkował więc chce zainstalowac system od nowa,problem w tym że nie działa mi dvd więc chce to zrobic przez pendrive(nie pisał bym tego tematu gdyby nie to że gdy weszłem w podobny temat to stwierdziłem że jestem kompletnie zielony,lecz pewny jestem że jeśli komuś będzie się chciało wytłumaczyc mi wszystko krok po kroku gdzie wejsc i co kliknąc to myśle że dam rade;D)i jeszcze tam jak zainstalowac ten system na pendrive?I czy wystarczy mi pendrive 1GB?

Link to post
Share on other sites

Do stworzenia pendrive z Windows potrzeba minimum 4GB pendrive.

Trzeba przygotować taki pendrive (poszukaj bo jest na forum) z ISO Windows. Jak to jest Windows 10 to możesz użyć Media Creation Tool do pobrania z Microsoft.

Później uruchamiamiasz komputer z tego pendrive i przeprowadzasz normalną instalacje jak z DVD.

 

Wysłane z mojego Note 3 przy użyciu Tapatalk

 

 

Link to post
Share on other sites

Jak masz minimum 4gb pamięci ram to wersje x64 Home Premium lub Professional, jak mniej to instaluj x86, wersje z literą N są bez Windows Media Playera.

 

 

pl_windows_7_home_premium_with_sp1_x64_dvd_u_676540.iso

 

pl_windows_7_professional_with_sp1_x64_dvd_u_676944.iso

 

pl_windows_7_home_premium_with_sp1_x86_dvd_u_676699.iso

 

Tylko musisz poczekać, bo coś baza siadła, trzeba czekać.

 

Jak masz swój klucz to musisz wybrać wersję taką jaką masz z kluczem.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Jak masz minimum 4gb pamięci ram to wersje x64 Home Premium lub Professional, jak mniej to instaluj x86, wersje z literą N są bez Windows Media Playera.

 

 

pl_windows_7_home_premium_with_sp1_x64_dvd_u_676540.iso

 

pl_windows_7_professional_with_sp1_x64_dvd_u_676944.iso