Skocz do zawartości

Dwa monitory - praca + rozrywka


Recommended Posts

Witam

 

Mam w planach wymiane całego mojego sprzętu. Mniejsza z budą... rozchodzi się o monitor, a raczej monitory.

 

Jestem graczem i jestem grafikiem (amatorem) bawie się w 2D i modelowanie 3D.

 

Chciałbym stworzyc stacje do pracy i grania... myślałem o trzech monitorach, ale niestety ogranicza mnie budżet więc (narazie) będą dwa.

 

Budżet jaki mam to... powiedzmy, że naprawde maksymalnie to 2,5k na te dwa monitorki. Jako iż dla mnie  jest to nielada wydatek to siedze od kilku dni i czytam rozne fora i artykuły na temat monitorów i już mam szczerze mowiąc dośc bo tego wszystkiego jest poprostu za dużo i już jestem skołowany.

 

I tutaj nasuwa sie pytanie do was drodzy forumowicze...

 

Kupowac dwa inne monitory? Jeden go grania, drugi do pracy? Czy jest sens kupowac jeden monitor IPS, a drugi TN? Czy są takie w miare "uniwersalne" że mogą byc dwa takie same? Nie chce tutaj rzuac konkretnymi modelami monitorów... mam nadzieje, że cos mi zaproponujecie lub chociaż dacie pare rad przy wyborze monitorów.

 

A tu jakies 3 monitorki ktore wydają mi sie "ciekawe" :

 

Eizo Foris FS2434 "23.8

iiyama ProLite GB2488HSU "24

Asus MX299Q "29

Link to post
Share on other sites

Jestem graczem i jestem grafikiem (amatorem)

 

Możesz rozważyć Dell U2515H (matryca 25") lub Eizo EV2450/EV2455 (do pracy). Od biedy proponuje EV2455. Nada się do grania a z racji formatu 16:10 będzie lepszy do pracy. W monitory 144Hz TN raczej się nie pakuj chyba że masz mocny komputer który wygeneruje odpowiednią ilość klatek.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

 chyba że masz mocny komputer który wygeneruje odpowiednią ilość klatek.

 

Dzięki za propozycje ;) fajne ekrany. Jesli chodzi o sprzęt to będzie to Intel I-7 Xeon Haswell 4 x 3.5  i karta graficzna najprawdopodobniej Gforce GTX960 4GB

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji