Skocz do zawartości

Komputer się zacina raz na rozgrywkę, fpsy spadają do 0 w losowych momentach.


Idź do rozwiązania Problem ogarnięty przez iksboks,

Recommended Posts

1.Konfiguracja komputera: Intel Core 2 Duo [email protected], GeForce 9800GT, 2x Samsung 2GB 2Rx8 PC3 10600U-09-10, zasilacz no name, płyta DFI LanParty Blood-Iron P43-T34, dysk Seagate

2.System operacyjny: Windows 7 Ultimate 64bit SP1

3.Zmiany wprowadzone w systemie i sprzęcie przed wystąpieniem kłopotów: brak

4.Używany program antywirusowy: avast

5.Wykonane czynności w celu naprawy problemu: Dołożenie kości ramu 2gb, wyczyszczenie komputera sprężonym powietrzem, czyszczenie ccleanerem, zmniejszenie wymagań gry.

6.Informacje dodatkowe: Od jakiegoś czasu mam problem z komputerem podczas rozgrywki w LoL'a, gra chodzi płynnie na najniższych ustawieniach i nagle komputer się zacina (zazwyczaj na kilkanaście sekund, fpsy spadają do 0/1), a przy odwieszaniu słychać w głośnikach czy słuchawkach pikanie. Dzieje się to raz na grę w losowych momentach, na początku lub w trakcie, a później wszystko wraca do normy.

Link to post
Share on other sites
Krytyczne:


Nazwa dziennika:System

Źródło:        Microsoft-Windows-Kernel-Power

Data:          2019-01-31 13:39:40

Identyfikator zdarzenia:41

Kategoria zadania:(63)

Poziom:        Krytyczne

Słowa kluczowe:(2)

Użytkownik:    SYSTEM

Komputer:      Filip-PC

Opis:

System został uruchomiony ponownie bez uprzedniego czystego zamknięcia. Przyczyną tego błędu może być fakt, że system przestał odpowiadać, uległ awarii lub nastąpiła nieoczekiwana utrata zasilania.

Kod XML zdarzenia:


  <System>

    <Provider Name="Microsoft-Windows-Kernel-Power" Guid="{331C3B3A-2005-44C2-AC5E-77220C37D6B4}" />

    <EventID>41</EventID>

    <Version>2</Version>

    <Level>1</Level>

    <Task>63</Task>

    <Opcode>0</Opcode>

    <Keywords>0x8000000000000002</Keywords>

    <TimeCreated SystemTime="2019-01-31T12:39:40.193627600Z" />

    <EventRecordID>47686</EventRecordID>

    <Correlation />

    <Execution ProcessID="4" ThreadID="8" />

    <Channel>System</Channel>

    <Computer>Filip-PC</Computer>

    <Security UserID="S-1-5-18" />

  </System>

  <EventData>

    <Data Name="BugcheckCode">196</Data>

    <Data Name="BugcheckParameter1">0xf6</Data>

    <Data Name="BugcheckParameter2">0x84</Data>

    <Data Name="BugcheckParameter3">0xfffffa8006a55b30</Data>

    <Data Name="BugcheckParameter4">0xfffff880040161ea</Data>

    <Data Name="SleepInProgress">false</Data>

    <Data Name="PowerButtonTimestamp">0</Data>

  </EventData>

</Event> 


 

Błędy:



Nazwa dziennika:System

Źródło:        Microsoft-Windows-WLAN-AutoConfig

Data:          2019-01-17 09:45:38

Identyfikator zdarzenia:10000

Kategoria zadania:Brak

Poziom:        Błędy

Słowa kluczowe:

Użytkownik:    SYSTEM

Komputer:      Filip-PC

Opis:

Uruchomienie modułu rozszerzalności sieci WLAN nie powiodło się.

 

Ścieżka modułu: C:\Windows\system32\athExt.dll

Kod błędu: 126

 

Kod XML zdarzenia:


  <System>

    <Provider Name="Microsoft-Windows-WLAN-AutoConfig" Guid="{9580D7DD-0379-4658-9870-D5BE7D52D6DE}" />

    <EventID>10000</EventID>

    <Version>0</Version>

    <Level>2</Level>

    <Task>0</Task>

    <Opcode>0</Opcode>

    <Keywords>0x4000000000000000</Keywords>

    <TimeCreated SystemTime="2019-01-17T08:45:38.618024800Z" />

    <EventRecordID>39588</EventRecordID>

    <Correlation />

    <Execution ProcessID="540" ThreadID="1288" />

    <Channel>System</Channel>

    <Computer>Filip-PC</Computer>

    <Security UserID="S-1-5-18" />

  </System>

  <EventData>

    <Data Name="ExtensibleModulePath">C:\Windows\system32\athExt.dll</Data>

    <Data Name="ErrorCode">126</Data>

  </EventData>

</Event>




Nazwa dziennika:System

Źródło:        Schannel

Data:          2019-01-17 09:46:02

Identyfikator zdarzenia:36887

Kategoria zadania:Brak

Poziom:        Błędy

Słowa kluczowe:

Użytkownik:    SYSTEM

Komputer:      Filip-PC

Opis:

Odebrano następujący alert krytyczny: 70.

Kod XML zdarzenia:


  <System>

    <Provider Name="Schannel" Guid="{1F678132-5938-4686-9FDC-C8FF68F15C85}" />

    <EventID>36887</EventID>

    <Version>0</Version>

    <Level>2</Level>

    <Task>0</Task>

    <Opcode>0</Opcode>

    <Keywords>0x8000000000000000</Keywords>

    <TimeCreated SystemTime="2019-01-17T08:46:02.032877300Z" />

    <EventRecordID>39622</EventRecordID>

    <Correlation />

    <Execution ProcessID="708" ThreadID="780" />

    <Channel>System</Channel>

    <Computer>Filip-PC</Computer>

    <Security UserID="S-1-5-18" />

  </System>

  <EventData>

    <Data Name="AlertDesc">70</Data>

  </EventData>

</Event>



Nazwa dziennika:System

Źródło:        Microsoft-Windows-WER-SystemErrorReporting

Data:          2019-01-31 13:39:53

Identyfikator zdarzenia:1001

Kategoria zadania:Brak

Poziom:        Błędy

Słowa kluczowe:Klasyczny

Użytkownik:    Nie dotyczy

Komputer:      FILIP-PC

Opis:

Nastąpił ponowny rozruch komputera po operacji wykrywania błędów. Wyniki tej operacji były następujące: 0x000000c4 (0x00000000000000f6, 0x0000000000000084, 0xfffffa8006a55b30, 0xfffff880040161ea). Zrzut zapisano w: C:\Windows\MEMORY.DMP. Identyfikator raportu: .

Kod XML zdarzenia:


  <System>

    <Provider Name="Microsoft-Windows-WER-SystemErrorReporting" Guid="{ABCE23E7-DE45-4366-8631-84FA6C525952}" EventSourceName="BugCheck" />

    <EventID Qualifiers="16384">1001</EventID>

    <Version>0</Version>

    <Level>2</Level>

    <Task>0</Task>

    <Opcode>0</Opcode>

    <Keywords>0x80000000000000</Keywords>

    <TimeCreated SystemTime="2019-01-31T12:39:53.000000000Z" />

    <EventRecordID>47685</EventRecordID>

    <Correlation />

    <Execution ProcessID="0" ThreadID="0" />

    <Channel>System</Channel>

    <Computer>FILIP-PC</Computer>

    <Security />

  </System>

  <EventData>

    <Data Name="param1">0x000000c4 (0x00000000000000f6, 0x0000000000000084, 0xfffffa8006a55b30, 0xfffff880040161ea)</Data>

    <Data Name="param2">C:\Windows\MEMORY.DMP</Data>

    <Data Name="param3">

    </Data>

  </EventData>

</Event>


 

Ostrzeżenia:


Nazwa dziennika:System

Źródło:        Microsoft-Windows-DNS-Client

Data:          2019-01-16 08:12:23

Identyfikator zdarzenia:1014

Kategoria zadania:Brak

Poziom:        Ostrzeżenia

Słowa kluczowe:

Użytkownik:    NETWORK SERVICE

Komputer:      Filip-PC

Opis:

Upłynął limit czasu rozpoznawania nazwy update.googleapis.com po tym, jak żaden ze skonfigurowanych serwerów DNS nie odpowiedział.

Kod XML zdarzenia:


  <System>

    <Provider Name="Microsoft-Windows-DNS-Client" Guid="{1C95126E-7EEA-49A9-A3FE-A378B03DDB4D}" />

    <EventID>1014</EventID>

    <Version>0</Version>

    <Level>3</Level>

    <Task>0</Task>

    <Opcode>0</Opcode>

    <Keywords>0x4000000000000000</Keywords>

    <TimeCreated SystemTime="2019-01-16T07:12:23.511076700Z" />

    <EventRecordID>39247</EventRecordID>

    <Correlation />

    <Execution ProcessID="1260" ThreadID="2224" />

    <Channel>System</Channel>

    <Computer>Filip-PC</Computer>

    <Security UserID="S-1-5-20" />

  </System>

  <EventData>

    <Data Name="QueryName">update.googleapis.com</Data>

    <Data Name="AddressLength">16</Data>

    <Data Name="Address">02000035C0A800010000000000000000</Data>

  </EventData>

</Event>


Edytowane przez iksboks
Link to post
Share on other sites

Zestaw juz troche leciwy- jaki to dokladnie zasilacz ? . Masz moze jakis inny zasilacz na podmiane ?

Sprawdz temperatury najlepiej programem HWMonitor w spoczynku i pod obciazeniem, mozesz jeszcze dac screena parametrow SMART z programu CrystalDiskInfo albo HDTune.

Te zaciecia sa tylko w tej 1 grze, sprawdzales w innych i na pulpicie ?

Link to post
Share on other sites

To teraz przeskanuj jak napisał Sebki 1 i dodatkowo advanceCleanerem. To nie zaszkodzi a nic nic kosztuje. "Te zaciecia sa tylko w tej 1 grze, sprawdzales w innych i na pulpicie ?" To są bardzo ważne pytania w próbach pomocy i poszukiwania przyczyn....

Link to post
Share on other sites

Jezeli dzieje sie to tylko w tej jednej grze a w innych jest wszystko w porzadku  to nie jest to raczej problem ze sprzetem.

Odinstaluj i zainstaluj tego Lol'a raz jeszcze, sprobuj zaktualizowac sterowniki.

Link to post
Share on other sites

Czy problem nie pojawił się po jakiejś aktualizacji?

 

Nie potrafię powiedzieć, nie grałem pół roku, a komputer w tym czasie mi służył. Gram w LA Noir które teorytycznie bardziej obciąża PC i nie mam takiego problemu jak w LoLu nawet przy kilkugodzinnej sesji.

Za resztę się zabieram.

Link to post
Share on other sites
Gość
This topic is now closed to further replies.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...