mICh@eL 335 Napisano 19 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2013 Czołem W zeszłym tygodniu zamówiłem w agito monitor, w piątek odebrałem go w POO w Katowicach. W domu po rozpakowaniu okazało się, że brakuje podstawy (stopy). Nie że ktoś wyciągnął z pudełka, tylko dostałem wersję bez niej, zapakowaną w cieńsze pudełko (patrzałem specjalnie na YT na unboxing) No więc od razu dzwonię na infolinię... nie ma wolnych konsultantów. Drugi raz to samo, za trzecim czekałem z 6-7 minut i nic. Więc naskrobałem przez formularz kontaktowy wiadomość do BOK, otrzymałem na maila potwierdzenie i czekałem przez cały weekend. W poniedziałek żadnej odpowiedzi nie było, napisałem więc jeszcze raz, dalej cisza. Dzisiaj też nie odpisali nic, więc znów dzwonię do nich na ten ich numer, znowu czekałem dwa razy po 3-4 informacje, że żaden z konsultantów nie jest dostępny. Po chwili zadzwoniłem po raz n-ty, o dziwo odebrała pani z BOK, chciała żebym wypełnić formularz kontaktowy ( ), więc powiedziałem jej, że już dwa wypełniłem i nie było żadnej odpowiedzi Przełączyła mnie do działu reklamacji, gdzie czekałem znowu 7-8 minut... i się pasnąłem, bo zaraz będę miał wielki rachunek do zapłacenia No i teraz pytanie - czy ktoś zna może jakiś inny sposób kontaktu z agito.pl? Jest jakiś przedstawiciel na forum, albo może ktoś zna maila do kogoś z obsługi i mógłby podać na PW? A może mam z pyskiem przyjść do POO (chociaż te panie raczej wiele do powiedzenia nie mają, one tylko wydają towar, kasują i tyle)? Bo zaczynam się już , bo nie dość że przysłali nie to co trzeba, to jeszcze nie ma z nimi żadnego kontaktu... Cytuj Link to post Share on other sites
Rozwiązanie sid vicious 16130 Napisano 19 Listopada 2013 Rozwiązanie Udostępnij Napisano 19 Listopada 2013 anna.piwowarska [at] agito.plNie wiem od czego dokładnie ona jest, ale po pół roku próśb i gróźb, ta kobita ruszyła tyłek i załatwiła co trzeba, spróbuj więc. 3 Cytuj Link to post Share on other sites
mICh@eL 335 Napisano 19 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Listopada 2013 Dzięki, napisałem po raz trzeci przez formularz kontaktowy oraz maila do niej, zobaczymy kiedy (albo czy ) odpiszą Cytuj Link to post Share on other sites
mechmgr 1 Napisano 19 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2013 (edytowane) Napisz później jak sprawa wygląda. Przymierzam się do zakupu na Agito za parenaście tysięcy i nie chciałym później być rozczarowany za ciężko zarobione pieniądze, gdyby coś okazało się nie tak. Póki co wstrzymam się z zakupem. Edytowane 19 Listopada 2013 przez mechmgr Cytuj Link to post Share on other sites
IronFe 221 Napisano 20 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2013 @mICh@eL Jak ja kupiłem monitor w agito i mnie nie podpasował, to wystarczyło ze napisałem maila przez formularz kontaktowy ze chcę dokonać zwrotu. Po 2 dniach dostałem odpowiedź z nr. rma i adresem na jaki mam go odesłać P.S. W weekendy nikt nie czyta maili a w poniedziałki to sam dokładnie wiesz jak podchodzi się pracy/korespondencji która nawarstwiła się przez weekend . Odpowiedź na pierwszego maila powinieneś dostać dziś/jutro Cytuj Link to post Share on other sites
mICh@eL 335 Napisano 20 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Listopada 2013 Napisałem maila na: anna.piwowarska [at] agito.pl Otrzymałem odpowiedź od Pani Anny Grygo (Młodszy Specjalista ds. Serwisu i Reklamacji), gdzie przeprosiła za zaistniałą sytuację, stwierdziła, że musiał nastąpić błąd w dystrybucji i w przeciągu 48h doślą podstawę monitora wraz ze śrubkami Dam znać jutro czy przyszło i czy podstawa jest z tego modelu, czy jakaś uniwersalna Cytuj Link to post Share on other sites
sid vicious 16130 Napisano 20 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2013 No no, kobitki ładnie trzepią tym agito Cytuj Link to post Share on other sites
mICh@eL 335 Napisano 11 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2013 Zapomniałem napisać 22 listopada, czyli tydzień po zakupie, wysłali brakującą podstawę Dotarła w poniedziałek, wszystko ok, ale sklep tak profesjonalny, że jedynie usłyszałem przepraszam, w końcu to normalne że 1,5 tygodnia po zakupie dopiero można korzystać z produktu Cytuj Link to post Share on other sites
DyndaS 2306 Napisano 18 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2013 (edytowane) Osobiście też nie mam zbyt dobrej opinii na temat kontaktu z agito. No no, kobitki ładnie trzepią tym agito Sid... nie wiem z jakich usług korzystałeś ale chyba nie były to zakupy Orientuje się ktoś czy agito robi jakieś problemy w przypadku zwrotu po otwarciu opakowania? np. myszki gdzie jest plomba w postaci naklejki. Edytowane 18 Grudnia 2013 przez DyndaS Cytuj Link to post Share on other sites
IronFe 221 Napisano 18 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2013 @UP Jak zerwałeś plombę to na 99,9999% odmówią Ci przyjęcia zwrotu. Trzeba było ją podgrzać i potem delikatnie oderwać Cytuj Link to post Share on other sites
DyndaS 2306 Napisano 18 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2013 Prawo pozwala na używanie produktu przez ten okres do namysłu gdyż przez ten czas mamy się zapoznać z produktem i upewnić się czy nam odpowiada czy nie. Regulaminy sklepów to tylko ich fantazja. Rozchodzi się tylko o to czy będą robić jakieś problemy czy też nie. Cytuj Link to post Share on other sites
Siwersus 664 Napisano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2014 (edytowane) Dziś doszedł zamówiony monitorek z agito (Dell P2414H) no i niestety też podstawy w pudle nie zawitałem, no to na szybko info z reklamacją, potem jednak mnie coś tkneło żeby do nich jeszcze przedzwonić, czekałem około 10 minut po to żeby dowiedzieć że dostane odpowiedź w ciągu 2 dni. Teraz czytając ten temat boję się o własne nerwy, szkoda że nie było mnie przy odbiorze przesyłki. Edytowane 16 Stycznia 2014 przez Siwersus Cytuj Link to post Share on other sites
blitzer 3 Napisano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2014 Niestety jedynym sprawnym kanałem komunikacyjnym jeśli chodzi o Agito jest facebook. Sprawa reklamacji mojej karty graficznej była skutecznie przeprowadzona właśnie poprzez osobę(y) zajmujące się ich profilem. 04.12.13 - zgłoszenie problemu z kartą przez stronę internetową, 06.12.13 - po 2 dniach bez kontaktu z ich strony rozpoczynam konwersację przez facebooka i po chwili dostaję namiar na kuriera, 12.12.13 - dostaję informację, że otrzymali ode mnie kartę i od razu wysłali do serwisu zewnętrznego, 03.01.14 - ze względu na święta nie naciskałem na nich za bardzo, ale w końcu postanowiłem dowiedzieć się co z kartą. Znowu facebook i za pół godziny mam informację, że gwarancja rozliczona i karta za 2 dni będzie w ich magazynie, 10.01.14 - znowu tydzień bez informacji i znowu kontakt przez facebooka. Za godzinkę dostaje informację, że karta właśnie do mnie wyruszyła, 12.01.14 - kartę mam w domu. Gdybym nie miał konta na facebooku to pewnie czekałbym dłużej. Szkoda, że coraz bardziej od takiego konta jesteśmy uzależnieni. Normalnie przez infolinię i maila nie ma co z nimi rozmawiać. Cytuj Link to post Share on other sites
Siwersus 664 Napisano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2014 (edytowane) U mnie poszło znacznie lepiej, w zeszły poniedziałek zwróciłem monitor a w środe dostałem od agito odpowiedź że niestety nie mają drugiego takiego monitora na stanie i zwrócili mi dziś pieniążki, i przy okazji znowu zamówiłem ten sam monitor(też agito ) tylko że był teraz o 40 zł tańszy, czyli jakby nie patrząc trochę na tym zyskałem . Jedyny minus to że niekiedy trzeba pare-parenaście minut siędzieć przy telefonie w oczekiwaniu na konsultanta. Edytowane 27 Stycznia 2014 przez Siwersus Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.