Skocz do zawartości

Fatalny kontakt z agito.pl


Idź do rozwiązania Problem ogarnięty przez sid vicious,

Recommended Posts

Czołem ;)

 

W zeszłym tygodniu zamówiłem w agito monitor, w piątek odebrałem go w POO w Katowicach. W domu po rozpakowaniu okazało się, że brakuje podstawy (stopy). Nie że ktoś wyciągnął z pudełka, tylko dostałem wersję bez niej, zapakowaną w cieńsze pudełko (patrzałem specjalnie na YT na unboxing) :P

 

No więc od razu dzwonię na infolinię... nie ma wolnych konsultantów. Drugi raz to samo, za trzecim czekałem z 6-7 minut i nic. Więc naskrobałem przez formularz kontaktowy wiadomość do BOK, otrzymałem na maila potwierdzenie i czekałem przez cały weekend. W poniedziałek żadnej odpowiedzi nie było, napisałem więc jeszcze raz, dalej cisza.

 

Dzisiaj też nie odpisali nic, więc znów dzwonię do nich na ten ich numer, znowu czekałem dwa razy po 3-4 informacje, że żaden z konsultantów nie jest dostępny. Po chwili zadzwoniłem po raz n-ty, o dziwo odebrała pani z BOK, chciała żebym wypełnić formularz kontaktowy ( :rotfl:), więc powiedziałem jej, że już dwa wypełniłem i nie było żadnej odpowiedzi :P Przełączyła mnie do działu reklamacji, gdzie czekałem znowu 7-8 minut... i się pasnąłem, bo zaraz będę miał wielki rachunek do zapłacenia :sciana:

 

No i teraz pytanie - czy ktoś zna może jakiś inny sposób kontaktu z agito.pl? Jest jakiś przedstawiciel na forum, albo może ktoś zna maila do kogoś z obsługi i mógłby podać na PW? A może mam z pyskiem przyjść do POO (chociaż te panie raczej wiele do powiedzenia nie mają, one tylko wydają towar, kasują i tyle)? :P

 

Bo zaczynam się już :cenzura:, bo nie dość że przysłali nie to co trzeba, to jeszcze nie ma z nimi żadnego kontaktu... :/

Link to post
Share on other sites

Napisz później jak sprawa wygląda. Przymierzam się do zakupu na Agito za parenaście tysięcy i nie chciałym później być rozczarowany za ciężko zarobione pieniądze, gdyby coś okazało się nie tak. Póki co wstrzymam się z zakupem.

Edytowane przez mechmgr
Link to post
Share on other sites

@mICh@eL

Jak ja kupiłem monitor w agito i mnie nie podpasował, to wystarczyło ze napisałem maila przez formularz kontaktowy ze chcę dokonać zwrotu. Po 2 dniach dostałem odpowiedź z nr. rma i adresem na jaki mam go odesłać

 

P.S.

W weekendy nikt nie czyta maili a w poniedziałki to sam dokładnie wiesz jak podchodzi się pracy/korespondencji która nawarstwiła się przez weekend . Odpowiedź na pierwszego maila powinieneś dostać dziś/jutro

Link to post
Share on other sites

Napisałem maila na:

anna.piwowarska [at] agito.pl

Otrzymałem odpowiedź od Pani Anny Grygo (Młodszy Specjalista ds. Serwisu i Reklamacji), gdzie przeprosiła za zaistniałą sytuację, stwierdziła, że musiał nastąpić błąd w dystrybucji i w przeciągu 48h doślą podstawę monitora wraz ze śrubkami :P

 

Dam znać jutro czy przyszło i czy podstawa jest z tego modelu, czy jakaś uniwersalna %-)

Link to post
Share on other sites
  • 3 tygodnie później...

Zapomniałem napisać :D

 

22 listopada, czyli tydzień po zakupie, wysłali brakującą podstawę :P

Dotarła w poniedziałek, wszystko ok, ale sklep tak profesjonalny, że jedynie usłyszałem przepraszam, w końcu to normalne że 1,5 tygodnia po zakupie dopiero można korzystać z produktu :sciana:

Link to post
Share on other sites

Osobiście też nie mam zbyt dobrej opinii na temat kontaktu z agito.

 

No no, kobitki ładnie trzepią tym agito ;)

 

Sid... nie wiem z jakich usług korzystałeś ale chyba nie były to zakupy :P

 

 

 

Orientuje się ktoś czy agito robi jakieś problemy w przypadku zwrotu po otwarciu opakowania? np. myszki gdzie jest plomba w postaci naklejki.

Edytowane przez DyndaS
Link to post
Share on other sites

Prawo pozwala na używanie produktu przez ten okres do namysłu gdyż przez ten czas mamy się zapoznać z produktem i upewnić się czy nam odpowiada czy nie. Regulaminy sklepów to tylko ich fantazja. Rozchodzi się tylko o to czy będą robić jakieś problemy czy też nie.

Link to post
Share on other sites
  • 4 tygodnie później...

Dziś doszedł zamówiony monitorek z agito (Dell P2414H) no i niestety też podstawy w pudle nie zawitałem, no to na szybko info z reklamacją, potem jednak mnie coś tkneło żeby do nich jeszcze przedzwonić, czekałem około 10 minut po to żeby dowiedzieć że dostane odpowiedź w ciągu 2 dni. Teraz czytając ten temat boję się o własne nerwy, szkoda że nie było mnie przy odbiorze przesyłki.

Edytowane przez Siwersus
Link to post
Share on other sites

Niestety jedynym sprawnym kanałem komunikacyjnym jeśli chodzi o Agito jest facebook. Sprawa reklamacji mojej karty graficznej była skutecznie przeprowadzona właśnie poprzez osobę(y) zajmujące się ich profilem. 

04.12.13 - zgłoszenie problemu z kartą przez stronę internetową,

06.12.13 - po 2 dniach bez kontaktu z ich strony rozpoczynam konwersację przez facebooka i po chwili dostaję namiar na kuriera,

12.12.13 - dostaję informację, że otrzymali ode mnie kartę i od razu wysłali do serwisu zewnętrznego,

03.01.14 - ze względu na święta nie naciskałem na nich za bardzo, ale w końcu postanowiłem dowiedzieć się co z kartą. Znowu facebook i za pół godziny mam informację, że gwarancja rozliczona i karta za 2 dni będzie w ich magazynie,

10.01.14 - znowu tydzień bez informacji i znowu kontakt przez facebooka. Za godzinkę dostaje informację, że karta właśnie do mnie wyruszyła,

12.01.14 - kartę mam w domu.

 

Gdybym nie miał konta na facebooku to pewnie czekałbym dłużej. Szkoda, że coraz bardziej od takiego konta jesteśmy uzależnieni. Normalnie przez infolinię i maila nie ma co z nimi rozmawiać. 

Link to post
Share on other sites

U mnie poszło znacznie lepiej, w zeszły poniedziałek zwróciłem monitor a w środe dostałem od agito odpowiedź że niestety nie mają drugiego takiego monitora na stanie i zwrócili mi dziś pieniążki, i przy okazji znowu zamówiłem ten sam monitor(też agito ) tylko że był teraz o 40 zł tańszy, czyli jakby nie patrząc trochę na tym zyskałem :).

Jedyny minus to że niekiedy trzeba pare-parenaście minut siędzieć przy telefonie w oczekiwaniu na konsultanta.

Edytowane przez Siwersus
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...