Skocz do zawartości

Tekknologicznie

  • wpisów
    55
  • odpowiedzi
    267
  • wyświetlenia
    1314667558

Wiedźmin 1, 2 i 3 - jak ewoluowała grafika w serii


Marcin Jaskólski

32983611 wyświetleń

blog-0081202001434443999.jpg

Zdaję sobie sprawę z tego, że z powodu natłoku wiedźmińskich newsów, recenzji, testów i tym podobnych, wielu z was może się już obawiać otwarcia lodówki, by nie wyskoczył z niej Geralt.

 

Dla tych którzy nie mają jeszcze dość - oto kolejny materiał na temat Wiedźmina. Pokusiłem się o zainstalowanie wszystkich części i nagranie materiału wideo w maksymalnej jakości grafiki (2560 x 1440, wideo 50 Mb/s - wyżej YT już nie łyknie), tak by zobaczyć ewolucję grafiki w wiedźmińskiej serii (pierwsza część rok 2007, druga 2011 i trzecia 2015).

 


 


W mojej pamięci lokacja Brzeg w pierwszym Wiedźminie zapisała się jako niezwykle efektowna graficznie - dziś nie zrobi już na nikim specjalnego wrażenia. Trzeba jednak przyznać, że Wiedźmin starzeje się z godnością, grafika w "jedynce" może już nie olśniewa, ale wciąż trzyma się przyzwoicie.

 

Wracając do najbardziej aktualnego tematu, czyli trzeciego Wiedźmina - poniżej znajdziecie playlistę, w której prezentuję wszystkie opublikowane do tej pory DLC, co pomoże wam w ich odnalezieniu.

 

 

Jeśli jeszcze nie mieliście okazji -zerknijcie na nasze benchmarkowe centrum gry Wiedźmin 3.

 

@lhorror

  • Popieram 3

1 komentarz


Rekomendowane komentarze

Podejrzewam że grafikę nawet w jedynce dałoby się jeszcze podciągnąć jakimiś modami, albo SweetFX/Reshade. Czyli shadery, kwestie oświetlenia itp. Czasami efekt może być bardzo ciekawy. Często są już gotowe ustawienia na stronie, albo można też użyć automatycznych, ew. wyciągnąć gammę w razie problemów i też jest ciekawy efekt.

Odnośnik do komentarza
×
×
  • Dodaj nową pozycję...