Skocz do zawartości

Blog prawie (gry)walny

  • wpisów
    41
  • odpowiedzi
    175
  • wyświetlenia
    347171711

Supermarkety, czyli jak dajesz się oszukać! [Expertyza]#1


Tomek Wilczyński

8593327 wyświetleń

blog-0348753001427383177.png

Jakiś czas temu mogliście zobaczyć zapowiedź programu Expertyza. Jeśli czekaliście na premierę, to mam dla Was dobrą wiadomość: wczoraj ukazał się pierwszy odcinek właściwego programu. Od teraz nowe materiały będą ukazywać się w każdą środę o 18.00, więc jeśli interesuje Cię mój kanał, to koniecznie go zasubskrybuj, aby być na bieżąco ze wszystkimi filmami!

 

Któż z nas nie zastanawiał się, co takiego mają w sobie supermarkety, że kupujemy w nich więcej, niż chcemy? Sprzedawcy stosują wiele sztuczek, które wpływają na naszą podświadomość. Zobacz, w jaki sposób dajesz sobą manipulować!

 

Lajkuj! https://goo.gl/AOnlXF

Tweetuj! https://twitter.com/expertyza

Followuj! https://instagram.com/expertyzax/

 

Do zobaczenia za tydzień!

  • Popieram 7

12 komentarzy


Rekomendowane komentarze

Biorąc pod uwagę tematykę Benchmarka przydałyby sie odcinki o praktykach supermarketów z komputerami i inna elektroniką.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza

Biorąc pod uwagę tematykę Benchmarka przydałyby sie odcinki o praktykach supermarketów z komputerami i inna elektroniką.

Może niektórym otwarły by się oczy co tam dopiero się wyrabia. Że tylko liczy się sprzedaż i różnego rodzaju słupki, a nie dobro klienta.

Odnośnik do komentarza

Może niektórym otwarły by się oczy co tam dopiero się wyrabia. Że tylko liczy się sprzedaż i różnego rodzaju słupki, a nie dobro klienta.

Pls, kto tak teraz myśli? Chyba ludzie odcięci od świata, którzy nie mają zresztą styczności z takimi rzeczami.

 Jedyne dobro klienta w niektórych osiedlowych sklepach można znaleźć, gdzie "na zeszyt" sprzedają biedniejszym niezbędne do życia artykuły.

Odnośnik do komentarza

Wszedzie licza sie teraz tylko slupki :) U mnie w robocie tez :) VPM i VPM ! Byleby tylko wskazniki byly takie jak powinny byc :)

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza

Ale gdzie to oszukiwanie?

 

Już wiem :D Autor w tytule artykułu umieścił słowo "oszukiwać" co skłoniło większą ilość użytkowników benchmark.pl do kliknięcia w link jakoby supermarkety oferowały swoje usługi/towary które nie pokrywają się z rzeczywistym stanem. Wg art 286 kk oszustwo to wprowadzeniu w błąd – czyli wywołaniu mylnego obrazu rzeczywistości. Jednak w artykule zostały jedynie nakreślone elementy marketingu dla zwiększenia sprzedaży. Jeśli uznajecie to za oszustwo to równie dobrze można uznać za oszustwo zapakowanie produktu w kolorowy karton zamiast szary w celu wyróżnienia się na tle konkurencji i przyciągnięcia klientów.  Oj nieładnie Panie autorze.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza

Ale gdzie to oszukiwanie?

Cóż, szukasz dziury w całym. Tytułowego "oszustwa" nie należy rozpatrywać na płaszczyźnie problematyki omówionej w przywołanym przez Ciebie Kodeksie Karnym, lecz w sensie bardziej "codziennym". Jak łatwo możesz sprawdzić, synonim zwrotu "dać się oszukać" to: zawieść się, doznać zawodu, połknąć haczyk. I to właśnie takiego znaczenia nadałem tytułowi.

Odnośnik do komentarza

Super, powtórzyłeś to, co wiedzą już wszyscy. Powinieneś był sobie wybrać jakiś mniej oklepany temat, jeśli masz zamiar zdobyć widownię. Należy też wypomnieć fakt, że niewłaściwie zatytułowałeś swój film; założyłeś że odbiorca daje się oszukać, a nikt nie lubi być oszukiwany. Oblałbyś z psychologii marketingu. Właściwszym tytułem byłoby "Jak nie dać się oszukać w supermarkecie?" lub "Supermarkety - czy dajesz im się oszukać?". Myślę, że spora część ludzi odbierze to tak jakbyś chciał zrobić z nich naiwnych idiotów, którzy bezkrytycznie łapią się na triki specjalistów od marketingu.

Odnośnik do komentarza
×
×
  • Dodaj nową pozycję...