Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję

Supermarkety, czyli jak dajesz się oszukać! [Expertyza]#1

Supermarkety, czyli jak dajesz się oszukać! [Expertyza]#1
Jakiś czas temu mogliście zobaczyć zapowiedź programu Expertyza. Jeśli czekaliście na premierę, to mam dla Was dobrą wiadomość: wczoraj ukazał się pierwszy odcinek właściwego programu. Od teraz nowe materiały będą ukazywać się w każdą środę o 18.00, więc jeśli interesuje Cię mój kanał, to koniecznie go zasubskrybuj, aby być na bieżąco ze wszystkimi filmami!

Któż z nas nie zastanawiał się, co takiego mają w sobie supermarkety, że kupujemy w nich więcej, niż chcemy? Sprzedawcy stosują wiele sztuczek, które wpływają na naszą podświadomość. Zobacz, w jaki sposób dajesz sobą manipulować!


Lajkuj! https://goo.gl/AOnlXF
Tweetuj! https://twitter.com/expertyza
Followuj! https://instagram.com/expertyzax/

Do zobaczenia za tydzień!
  • 7

* * * * - 3 głosów


Biorąc pod uwagę tematykę Benchmarka przydałyby sie odcinki o praktykach supermarketów z komputerami i inna elektroniką.

    • 1

Biorąc pod uwagę tematykę Benchmarka przydałyby sie odcinki o praktykach supermarketów z komputerami i inna elektroniką.

Może niektórym otwarły by się oczy co tam dopiero się wyrabia. Że tylko liczy się sprzedaż i różnego rodzaju słupki, a nie dobro klienta.

    • 0

Może niektórym otwarły by się oczy co tam dopiero się wyrabia. Że tylko liczy się sprzedaż i różnego rodzaju słupki, a nie dobro klienta.

Pls, kto tak teraz myśli? Chyba ludzie odcięci od świata, którzy nie mają zresztą styczności z takimi rzeczami.
 Jedyne dobro klienta w niektórych osiedlowych sklepach można znaleźć, gdzie "na zeszyt" sprzedają biedniejszym niezbędne do życia artykuły.

    • 0

Wszedzie licza sie teraz tylko slupki :) U mnie w robocie tez :) VPM i VPM ! Byleby tylko wskazniki byly takie jak powinny byc :)

    • 1

Chyba zimno było, co ? Kichawę masz czerwoną jak pomidor ;-)

    • 0

Zimno zimno ;)

    • 0

Ale gdzie to oszukiwanie?

    • 0

Ale gdzie to oszukiwanie?

 

Już wiem :D Autor w tytule artykułu umieścił słowo "oszukiwać" co skłoniło większą ilość użytkowników benchmark.pl do kliknięcia w link jakoby supermarkety oferowały swoje usługi/towary które nie pokrywają się z rzeczywistym stanem. Wg art 286 kk oszustwo to wprowadzeniu w błąd – czyli wywołaniu mylnego obrazu rzeczywistości. Jednak w artykule zostały jedynie nakreślone elementy marketingu dla zwiększenia sprzedaży. Jeśli uznajecie to za oszustwo to równie dobrze można uznać za oszustwo zapakowanie produktu w kolorowy karton zamiast szary w celu wyróżnienia się na tle konkurencji i przyciągnięcia klientów.  Oj nieładnie Panie autorze.

    • 1

Ale gdzie to oszukiwanie?

Cóż, szukasz dziury w całym. Tytułowego "oszustwa" nie należy rozpatrywać na płaszczyźnie problematyki omówionej w przywołanym przez Ciebie Kodeksie Karnym, lecz w sensie bardziej "codziennym". Jak łatwo możesz sprawdzić, synonim zwrotu "dać się oszukać" to: zawieść się, doznać zawodu, połknąć haczyk. I to właśnie takiego znaczenia nadałem tytułowi.

    • 0

Super, powtórzyłeś to, co wiedzą już wszyscy. Powinieneś był sobie wybrać jakiś mniej oklepany temat, jeśli masz zamiar zdobyć widownię. Należy też wypomnieć fakt, że niewłaściwie zatytułowałeś swój film; założyłeś że odbiorca daje się oszukać, a nikt nie lubi być oszukiwany. Oblałbyś z psychologii marketingu. Właściwszym tytułem byłoby "Jak nie dać się oszukać w supermarkecie?" lub "Supermarkety - czy dajesz im się oszukać?". Myślę, że spora część ludzi odbierze to tak jakbyś chciał zrobić z nich naiwnych idiotów, którzy bezkrytycznie łapią się na triki specjalistów od marketingu.

    • 0

Dzięki za konstruktywne rady :)

    • 0